Slim

Serenity

Betatt av forumet
Aprilspirene 2024❤️
Hei
I dag morgens så tørket jeg meg og reagerte på mengden «fukt» der nede og når jeg kikket på papiret var det dekt av gjennomsiktig tjukt slim… sikkert 1-2 spiseskjeer i mengde.

Noen som har erfart dette tidligere ? Fikk litt små angst av at kanskje slimproppen har detti ut, for kan ikke huske dette fra mitt første svangerskap…

Hei
I dag morgens så tørket jeg meg og reagerte på mengden «fukt» der nede og når jeg kikket på papiret var det dekt av gjennomsiktig tjukt slim… sikkert 1-2 spiseskjeer i mengde.

Noen som har erfart dette tidligere ? Fikk litt små angst av at kanskje slimproppen har detti ut, for kan ikke huske dette fra mitt første svangerskap…
Jeg har også merket økt mengde utflod nå, det er ganske normalt under svangerskapet. Slimproppen kan gå litt og litt gjennom svangerskapet, da dannes det ny, så akkurat den ville jeg ikke bekymret meg så mye for. Går den går den så er det myyye.

Har merket økt utflod jeg også. Noen ganger har den en konsistens jeg aldri har opplevd før:hilarious: Tenker som Starflower sier at det er ganske normalt med litt annerledes utflod under svangerskapet

Har det sånn innimellom her og! Er vel slik at det er mye av slimet/utfloden er avfallsstoffer fra celleproduksjon og nå er produksjonen i høygir..
:smiley-chores020

Uten å høres ut som om jeg er klin gal, jeg synes det lukter annerledes og føler nesten at jeg kan lukte at jeg er gravid:dance018

Back
Topp