Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg pleier å få en dag eller to med slikt etter sex
Er helt normalt å få slim på papiret, noen får mye og noen får lite. Slim og utflod beskytter mot infeksjoner, og gravide opplever ofte mer og endret utflod fordi vi trenger ekstra beskyttelse til fosteret. Er nok ikke slimproppen, den er gjennomsiktig som en glassmanet, av og til med litt blod i. Første fødselen min så kom ikke slimproppen ut før jeg var 4 cm, og da kom hele greien i ett, når den kom så var det ikke i tvil.. du kan også miste litt og litt av slimproppen som heller ikke er farlig for du har veldig mye av den.
Som regel vil du kunne miste slimproppen opptil to-tre uker før fødsel også, og riene pleier som regel å ta seg opp etter hvert. Det eneste man skal tenke på når slimproppen går er at infeksjonsfaren er noe større og man skal derfor være forsiktig med blandet annet offentlig bad og god hygiene
Har også opplevd det noen dager etter sex, men også en gang nå og da gjennom svangerskapet uten at jeg vet grunn