Slim

-lillemy-

Glad i forumet
MayDay2021
JuniJubel2021
Har skrevet på en annen også, men spør igjen.
Er så bekymret igjen..
Nå har jeg slim akkurat som El slim, ser det er noen som mener det er normalt og noen opplever det ved SA. Hva mener dere? Når blir slimproppen dannet? Er i uke 8 nå
 
Jeg har masse slim (som ved el) og har hatt det noen uker. Jeg har mistet tre ganger og da opplevde jeg at det ble mindre slim før jeg mistet. Så jeg tenker slim er positivt.
Alle slimhinnene i kroppen produserer også mer når man er gravid, derfor man ofte er kronisk tett i nesen og slik.
 
Har skrevet på en annen også, men spør igjen.
Er så bekymret igjen..
Nå har jeg slim akkurat som El slim, ser det er noen som mener det er normalt og noen opplever det ved SA. Hva mener dere? Når blir slimproppen dannet? Er i uke 8 nå

Det er helt normalt og ikke tegn på SA.
 
Å
Jeg har masse slim (som ved el) og har hatt det noen uker. Jeg har mistet tre ganger og da opplevde jeg at det ble mindre slim før jeg mistet. Så jeg tenker slim er positivt.
Alle slimhinnene i kroppen produserer også mer når man er gravid, derfor man ofte er kronisk tett i nesen og slik.

åh, takk! Nå ble jeg roligere.!
 
:)Takk for svar!
Skal være glad når jeg kommer over 12 uker. Bekymrer meg for alt, hehe
 
Har hatt lignende el-slim siden eggløsningen jeg ble gravid på. Er 8+1 nå, og har det fortsatt :happy:
 
Back
Topp