Slim

AleksandraMor :o)

Elsker forumet
På morran i dag, ved første do-besøk merket jeg noe kjempe slimete da jeg skulle tørke meg.
Jeg "dro ut" noe som var langt og kjempe kjempe slimete. Det var gjennomsiktig, og det var noe utflod blanda sammen med det.
Men ikke vanlig utflod. Dette var MYE! Ble småredd og ringte sykehuset. De ville ha meg inn for sikkerhets skyld.. Ikke noe farlig å se... Og jeg kjenner liv som jeg aldri har gjort før. Fikk egentlig ikke noe beskjed om hva det var, bare at jeg kunne dra hjem og slappe av.. Er det noen som har opplevd noe lign?? 

høres nå ut som den berømte slimproppen spør du meg....men det var vel kansje litt tidlig...hmmmmmmmmmm[8|]

Ja uff... Det var det legene var redd for også virket det som.. Men de sa liksom ikke noe mer enn at alt så bra ut... Så jeg veit ikke [&:]

da er det helt sikkert ikke slimproppen siden legene sendte deg hjem igjen!!!!lykke til!!!!

Hei Sofia86.

Er nok bare utflod, det er vel litt tidlig at slimproppen har gått, men jeg vet jo ikke.
Kan fortelle at jeg også har hatt en del utflod som var veldig slimete i lang tid.
Men det er en stund siden nå, for nå er jeg i siste runde og alt er klart for fødsel for meg.  

ORIGINAL: mero

da er det helt sikkert ikke slimproppen siden legene sendte deg hjem igjen!!!!lykke til!!!!

jeg tror at slimproppen har gått hos meg..men jeg har ikke vært hos jodmor etter det da..er det farlig da??

Back
Topp