Slim

MammaIda90

Forelsket i forumet
Hei! Litt ekkelt spørsmål her, men drit. Er du veldig sensitiv, så slutt å lese [emoji28]

Jeg har fra unnfangelsen egentlig hatt slim som kommer ut nedenfra, egentlig det mer enn utflod. Først så tenkte jeg at det bare var slimproppen som holdt på å lages, og at det var litt rester [emoji12] men nå er jeg liksom i uke 11 og det er fremdeles. Det er liksom ikke EL-slim, men mer sånn «tykk buse-slim», typ at den kommer ut som en klump. Kan ikke huske om jeg hadde dette forrige svangerskap, kanskje noe. I tillegg synes jeg at jeg kjenner livmorhalstappen som veldig åpen og langt nede. Grunn til bekymring? Trodde liksom den skulle forsvinne og lukke seg..?!?!

Takk for alle svar[emoji173]️

Har også hatt sånn slim en gang for noen uker siden. Helt blank, men kjempe tykt! Jeg måtte jo kjenne på det og det var nesten som at det var litt hardt også, umulig å dra fra hverandre :p
Men det var kun den gangen, aner ikke hva det kunne vært!

Har ikke hatt det så ille som deg, men litt slim er det her også.. forrige svangerskap var jeg ekstremt plaget med utflod, men da var det mer flytende. Måtte skifte truseinnlegg ti ganger om dagen. Helt jævlig, så håper det ikke blir likt denne gang :bag:

Hadde det her for noen kvelder siden. Fikk helt sjokk over hvor mye det var egentlig. Er 11+3 nå. Var bare denne kvelden og en skikkelig samling liksom. Blir ekkelt dette her også merker jeg :oops:
Ikke helt blankt sånn som du også beskriver. Men tenkte det kanskje i sammenheng med sex kvelden før.
Tappen har jeg aldri brydd meg med å kjenne på:dead:
Er helt fin og kastet opp igjen idag og trøtt som ei strømpe. Så jeg velger å tro at her er det ingenting på gang :)

Har ganske mye slim/utflod som du beskriver. Tror ikke det er unormalt?

Det er en av de nydelige ekstratingene som kommer. Masse utflodslim. Mitt blir aldri borte :p

Jeg har og! Hehe. Godt å lese at det er normalt :D

Back
Topp