Slim

Frøkenvims

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julegavene 2019
Flere som har mye utflod??? Plutselig har det tatt helt av og nå kommer det MYE tykt slim, hvit/gulaktig i farge..

Slimproppen? Er min første, har ikke noe særlig utflod selv, men hørt at slimproppen kan være slik du beskriver...

Hatt mye hele svangerskapet. Bruker livress med vinger for ta unna!

Har litt, men den er ikke så slimete. Kan være slimproppen kanskje :)

Slimproppen er en klump, ikke tykk utflod, men er helt vanlig å få en del slim slik du beskriver. Hvis slimproppen går så dannes det en ny, så er ingenting å bekymre seg for. Personlig syns jeg det er spennende å se etter :p Slimproppen gikk med min første, men så ikke noe til den med nr 2. Var ingen tvil da den havnet på papiret. En geleaktig klump på str av en 20kroning med en stripe blod i.

Slimproppen? Er min første, har ikke noe særlig utflod selv, men hørt at slimproppen kan være slik du beskriver...
Er min første også, så vet ikke helt hva alt er...
Har hatt variabelt med utflod hele sv.sk men dette var mer slim!! Hang liksom langt ned da jeg var på do, måtte "fjerne" det med papiret! Skikkelig slimete, tykt og elastisk...

Har hatt variabelt med utflod hele sv.sk men dette var mer slim!! Hang liksom langt ned da jeg var på do, måtte "fjerne" det med papiret! Skikkelig slimete, tykt og elastisk...

Kan det ligne litt sånn eggehvite? Gjerne sånn utflod man får før eggløsning? Blir massevis av slim og utflod fremover :p

Ja, her har det plutselig begynt å komme MYE nå siste uken...:oops: :rolleyes:

Hadde en del slim fra uke 34 sist gang, ganske likt eggløsningsslimet. Har ikke fått noe ennå. Har tatt vare på kalenderen jeg skrev dagbok i under svangerskapet sist, gøy å sammenligne :)

Mer vannaktig her enn slim. Kan jo være deler av slimproppen? Har begynt å følge spent med på papiret etter hvert do besøk :p

Mer vannaktig her enn slim. Kan jo være deler av slimproppen? Har begynt å følge spent med på papiret etter hvert do besøk :p
Hvem vet! Men visstnok kan slimproppen komme ut på mange forskjellige måter, så det kan jo være....

Æsj, ja, jeg har hatt mye tykk utflod de siste månedene. Skifter truse et par ganger om dagen, liker ikke å bruke innlegg. Helt normalt, selv om ikke alle har det :-)

Back
Topp