Flere som har mye utflod??? Plutselig har det tatt helt av og nå kommer det MYE tykt slim, hvit/gulaktig i farge..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er min første også, så vet ikke helt hva alt er...Slimproppen? Er min første, har ikke noe særlig utflod selv, men hørt at slimproppen kan være slik du beskriver...
Er min første også, så vet ikke helt hva alt er...Slimproppen? Er min første, har ikke noe særlig utflod selv, men hørt at slimproppen kan være slik du beskriver...
Kan det ligne litt sånn eggehvite? Gjerne sånn utflod man får før eggløsning? Blir massevis av slim og utflod fremoverEr min første også, så vet ikke helt hva alt er...
Har hatt variabelt med utflod hele sv.sk men dette var mer slim!! Hang liksom langt ned da jeg var på do, måtte "fjerne" det med papiret! Skikkelig slimete, tykt og elastisk...
Om mulig enda tykkere konsistens... Kommer vel mye rart ut der nå den siste tidenKan det ligne litt sånn eggehvite? Gjerne sånn utflod man får før eggløsning? Blir massevis av slim og utflod fremover
Hvem vet! Men visstnok kan slimproppen komme ut på mange forskjellige måter, så det kan jo være....Mer vannaktig her enn slim. Kan jo være deler av slimproppen? Har begynt å følge spent med på papiret etter hvert do besøk