Slim

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Jeg har hatt en del utflod i svangerskapet, såpass mye at jeg ble sjekket for fostervannlekkaskje. Men i i går kom det masse slim (sorry ekle detaljer), jeg kunne dra det ut.. Som snørr :eek: Jeg husker slimproppen gikk med di andre, men mener det var blodstrimler i den og jeg er bare 34 uker i morgen.
Noen flere som har opplevd dette?
 
Hei du! Jeg har sånn hver dag og hatt det siden uke 33, er nå 35. akkurat som du beskriver slim som snørr ja og det kan dras ut.. husker slimproppen som en slimete glassmagnet lignende ting med blod i.. men det er mange som slimpropen går hos fler ganger før fødsel begynner også :)
 
Samme her, er i uke 32, men uten blodstriper i. Slimproppen kan gå stykkvis og delvis, for så å bygge seg opp igjen
 
Hørtes ut som sånn min slimpropp var, men som flere her sier så trenger ikke det bety at fødsel er nært forestående. Men at det er modning på gang kanskje? :) Uansett så nærmer deg seg nå, og hurra og takk og LOV for det :)
 
Min slimpropp gikk for flere uker siden.... Har enkelte dager veldig slimete utflod! Så regner med det er normalt :)
 
Back
Topp