Slim...

Gullnurket15

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Beklager på forhånd detaljer...

Jeg sliter veldig med masse slim etter graviditeten. Ekstremt mye faktisk. Ser ut som lim, men lukter ikke. Det trekker ikke inn, men blir liggende som en geleklump på truseinnlegget. Når jeg får mens, er det også mye slim, men da blodslim. Noen som har en anelse? Utrolig kjedelig å gå med innlegg hele tiden. Nok en gang beklager detaljene

Vil anbefale å snakke med gynekolog om dette. Er det lenge siden du fødte..?

Jeg hadde det samme. Jeg fødte i juni. Gikk rundt med truseinnlegg hele tiden. Holdt på å bli gal. For ca en uke siden gikk det plutselig over å nå er alt som før

Jeg hadde det samme. Jeg fødte i juni. Gikk rundt med truseinnlegg hele tiden. Holdt på å bli gal. For ca en uke siden gikk det plutselig over å nå er alt som før

Sjekket du det opp om hva det kunne være? Det er skikkelig ekkelt, og spesielt om man skal være litt intim med mannen... Syns det er ganske ekkelt å spørre legen min, men gir det seg ikke er jeg jo nødt til det...

Sjekket du det opp om hva det kunne være? Det er skikkelig ekkelt, og spesielt om man skal være litt intim med mannen... Syns det er ganske ekkelt å spørre legen min, men gir det seg ikke er jeg jo nødt til det...
Nei har ikke sjekket det. Vurderte det lenge men gjordet det ikke. Slapp å gjøre det nå mens det gikk over av seg selv :) Ville gått til legen om det ikke gir seg snart... Helt forferdelig å gå rundt med det!

Jeg har det enda, og legen kunne ikke gjøre noe... Lurer på snart om man får kjøpt truseinnlegg på blå resept.... Blir mye penger på ett år....

Det er helt normalt med endret utflod etter svangerskap.
Det er bedre å skifte undertøy flere ganger om dagen, enn å bruke innlegg, da dette gjør at kroppen produserer mer utflod.
Bruk kun bomullsundertøy, og unngå stringtruser/stramt undertøy om du kan.
Om natten bør du ligge uten.
Når du dusjer, er det best å bare bruke vann, eller en veldig mild intimsåpe til å vaske deg "foran, nede.."

Hør med legen uansett, men det er nok ikke unormalt, selv om det er plagsomt.

Back
Topp