Slim

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Idag flere ganger når jeg har vært på do og tisset så har det vært masse blankt slim på papiret som jeg kan strekke langt, skikkelig seigt. Flere som har opplevd dette? Hva kommer dette av?

Jepp!:)
Er nok ikke slimproppen, så lenge det ikke er blod spor eller brun aktig i det... De andre gangene har jeg merket veldig tydelig når slimproppen har kommet..!:))

Fraaa mobilen <3

Er nok ikke slimproppen, så lenge det ikke er blod spor eller brun aktig i det... De andre gangene har jeg merket veldig tydelig når slimproppen har kommet..!:))

Fraaa mobilen <3
Merket ingenting til slimproppen sist svangerskap :P men reagerte så på mengden slim og at det har vært sånn flere ganger jeg har vært på do idag.. men det er helt sikkert normalt da.. har vært plaget med mye vanndig utflod, men ikke sånt slim som nå. Det trekker liksom ikke inn i papiret, men blir liggende oppå og er veldig strekkbart. Sorry ekle detaljer :P

Merket ingenting til slimproppen sist svangerskap :P men reagerte så på mengden slim og at det har vært sånn flere ganger jeg har vært på do idag.. men det er helt sikkert normalt da.. har vært plaget med mye vanndig utflod, men ikke sånt slim som nå. Det trekker liksom ikke inn i papiret, men blir liggende oppå og er veldig strekkbart. Sorry ekle detaljer :P

Hahahah!! Kjenner til det :) jeg har iallfall hatt det flere ganger :) men kan jo være noen andre som mener noe annet enn meg ?:)

Fraaa mobilen <3

Når proppen gikk her sist så var det ingen tvil -det så ut som en propp! :p trodde ikke den kunne gå over flere dager? Men, jeg vet sannelig ikke jeg :) Den kan uansett gå lenge før fødsel. Men syns du skal ta kontakt m jm om du får flere tegn som kan tyde på forestående fødsel;)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Jeg har hatt slik slim de siste 6 ukene! Æsj, skikkelig ekkelt

Jepp, hatt det her også, virker som det er like normalt med både tykt og helt tyntflytende - jeg har hatt begge deler med alle tre! Slimproppen var noe helt annet for meg, det var så enormt masse at jeg kunne ikke tvile på hva det var.. Men slimproppen trenger ikke gå før du ligger og føder, så ikke sikkert du har sett den noen gang :)

Har opplevd dette ofte med alle 3 svskapene ;) men verst er det i 1-2 dager etter sex..

★Sender fra pipe-gjøken★

har hatt mye skikkelig tykt ekkelt slim i perioder gjennom hele svangerskapet, det hadde jeg sist også...

Fraaa mobilen <3

Det kan være slimproppen også! Hos noen går den visst litt etter litt:S men skal trøste deg med at jeg har mye slim jeg også. :-) det er sikkert et tegn på at vi nærmer oss:D

skulle det være slimproppen trenger det jo heller ikke bety noe enda såpass tidlig...

Slimproppen må ikke være gulaktig eller ha annen farge,.

Som sagt så er det sikkert helt normalt da, jeg bare lurte på hva det kom av siden jeg ikke har opplevd det tidligere.. har ikke vært noe slim i hele dag da :P

Har hatt slikt på og av gjennom hele svangerskapet, samme med forrige svangerskap.
Ganske ekkelt, ja, men helt normalt :)

Back
Topp