Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merket ingenting til slimproppen sist svangerskap men reagerte så på mengden slim og at det har vært sånn flere ganger jeg har vært på do idag.. men det er helt sikkert normalt da.. har vært plaget med mye vanndig utflod, men ikke sånt slim som nå. Det trekker liksom ikke inn i papiret, men blir liggende oppå og er veldig strekkbart. Sorry ekle detaljerJepp!
Er nok ikke slimproppen, så lenge det ikke er blod spor eller brun aktig i det... De andre gangene har jeg merket veldig tydelig når slimproppen har kommet..!)
Fraaa mobilen <3
Merket ingenting til slimproppen sist svangerskap men reagerte så på mengden slim og at det har vært sånn flere ganger jeg har vært på do idag.. men det er helt sikkert normalt da.. har vært plaget med mye vanndig utflod, men ikke sånt slim som nå. Det trekker liksom ikke inn i papiret, men blir liggende oppå og er veldig strekkbart. Sorry ekle detaljer
Jepp!
Er nok ikke slimproppen, så lenge det ikke er blod spor eller brun aktig i det... De andre gangene har jeg merket veldig tydelig når slimproppen har kommet..!)
Fraaa mobilen <3