slim

babyønske13

Elsker forumet
vært et par ganger på do og nå var jeg på do og hadde gul aktiv slim med litt blod i. kan det være festeblødning? synes det er ekkelt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Festeblødning kan komme ei uke etter EL, så er nok ikke det. Kan være ei irritert slimhinne eller noe :)

håper det. kan være pga at jeg går på pencelin mot uvi og har selvsagt fått soppinfeksjon. men det er så lite som kommer.

Kan muligens ha noe med det å gjøre ja :)

jwg hisker at når jeg gikk gravid med sønnen min og var 7-8 uker på vei så bløde jeg litt og fikk beskjed om at det var festeblødning

Ikke for å skremme!!!! Men jeg fikk litt gulaktig VÅT utflod med tendenser til blodspor før jeg fikk konstantert MA. Den gangen viste det seg å være fostervæske som hadde lekket. Litt og litt hele tiden helt til det ble tomt.

Er jo langt i fra sikkert at det er samme som skjer med deg, men kanskje du kan få sjekket med lege..??? :)

Ikke for å skremme!!!! Men jeg fikk litt gulaktig VÅT utflod med tendenser til blodspor før jeg fikk konstantert MA. Den gangen viste det seg å være fostervæske som hadde lekket. Litt og litt hele tiden helt til det ble tomt.

Er jo langt i fra sikkert at det er samme som skjer med deg, men kanskje du kan få sjekket med lege..??? :)

tror det var litt tiss som gjorde at det var litt gulaktig for jeg tørket meg like etter jeg hadde tisset.

• Liker
Reactions: cs7
Back
Topp