Slim

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Andre som er plaget med det nedentil? Det er ikke utflod, men tykt lysegrønt/gjennomsiktig slim man nesten må "dra" ut... Uskyld det er nok ekkelt.. Men det er så mye nytt i dette svangerskapet. Deler av slimproppen gikk for et par uker siden.

ja, jeg er kanskje plaget litt med det samme, må ikke dra det ut da, men det er grønt å slimete. Usj..
Men vet desverre ikke hva det er, har lurt litt på det samme jeg å.. Min slimpropp har ikke gått enda, så vidt jeg vet..

Høres ut som enten slimproppen eller utflod.

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Er det grønt skal du kontakte føden straks. Ikke for å stresse deg men det kan tyde på at babyen er stressa. Hadde det med nummer én. Det gikk veldig fint men en skal kontakte straks.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er det grønt skal du kontakte føden straks. Ikke for å stresse deg men det kan tyde på at babyen er stressa. Hadde det med nummer én. Det gikk veldig fint men en skal kontakte straks.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Grønt slim? Hvordan kan det bety det?:-O

Høres ut som enten slimproppen eller utflod.

Alt for tykt til å være vanlig utflod vertfall. Men slimproppen kommer jo på ny så kan jo være deler av den også

Mener å ha hørt noe om at grønt slim betyr at babyen stresser så ta kontakt med føden. Om du ikke alt har gjort det. Jeg har også slim

Normalt med gul/grønn utflod.
Slimprippen kan også være gul/grønn.

Slumproppen gå i flere deler og flere ganger. Den kan være både blank, grønn, hvit, med eller uten blod. Er grønt fostervann som tyder på stresset baby!

Ikke direkte slim her, men er plaget med mye utflod :/

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Back
Topp