Slim

x1xPastella

Forumet er livet
Jeg begynner å lure litt her jeg!!! I over 1 uke har jeg hatt slim som ser ut som snørr begynte som blankt nå i dag var det mer gult...

Det kan strekkes ca 5 cm...

Noen som vet hva det kan være? Har aldri mått gått med truseinnlegg før, men det må jeg nå, det bare renner ut av meg...

(sorry detaljene)

hmmmm....man får jo mer utflod ved graviditet!når er ikm??

aner ikke!!!

Neste uke over 1 uke til altså... og jeg har hatt sånn slim siden dag 10...

Det kan ikke være eggløsning da?

minner meg om det jeg fikk når jeg ble gravid, legen sa det var helt normalt.

sikker på at du ikke er gravid da?

Nei er ikke sikker på det... Øver jo masse da[;)]... og jeg tenker ikke for mye på det som jeg har gjort før... Utrolig nok ganske avslappa!!!

Men jeg vil ikke tru og håpe for mye heller...

hehe lykke til da, får håpe det er en liten spire på gang.

har hørt at når man stresser og kaver for å bli gravid så blir man det ikke, men når man er ganske avslappa og tar det som det kommer så blir en gravid nesten med en gang.

Har en venninne som prøvde i ett år å bli gravid, hun gav opp, søkte seg inn på skole, uken før hun skulle begynne på skolen så ble hun gravid.
og når hun skulle få nr 2 så prøvde hun i 2 år, hun fikk beskjed om at det var ikke sikkert at hun kunne bli gravid flere ganger. så hun gav opp håpet, fikk seg jobb, 2 uker etter hun startet i ny jobb så fikk hun vite at hun var gravid.

Så nå når du er avslappet og ikke tenker så mye på det lenger, så tar det nok ikke lange tiden før du har en liten spire i magen..

Synes dette høres veldig ut som el-slim jeg da!! jeg hadde det samme--og ble gravid. Kjør på!!!

Men jeg har ikke el i 10 dager!!!!

Ææhh! Så frustrerende å ikke vite! [&:] Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg.. Kanskje det rett og slett bare er utflod? Eller noe "mellom el og ikm-slim"?[8|]

Jeg ahr lest der, men det er ikke så mye som akkurat står om min situasjon... Jeg har da ikke el i 10 dager heller... Det er jo likt el slim...

Back
Topp