shewolf
Gift med forumet
er det typiske tegn på astma? Lille Dennis har vært veldig mye forkjølt siden han kom til. Han har hatt hvesende pust der man tydelig på kjenner på brystet/ryggen hans og hører på pusten hans at han har slim på lungene. Har ikke hatt lungebetennelse. I pusten hans har vi også hørt piping mange ganger. Noen ganger over lengre tid. Han har aldri hatt vanskelig for å puste. Men det er disse lydene jeg ikke liker! Og det at han alltid har slim på lungene synes jeg er ekkelt. Noen flere som mistenker astma? Eller kanskje noe helt annet?
Har time til legen om en ukes tid, så får undersøkt ham da. Men fint å høre deres mening også. Føler jeg har ringt ned legekontoret etter at Dennis kom til. Jeg er ikke den som blir urolig for alt mulig, men jeg merker at et eller annet ikke er som det skal være...
Har time til legen om en ukes tid, så får undersøkt ham da. Men fint å høre deres mening også. Føler jeg har ringt ned legekontoret etter at Dennis kom til. Jeg er ikke den som blir urolig for alt mulig, men jeg merker at et eller annet ikke er som det skal være...