Slim og blod, tegningsblødning?

camoiji

Forelsket i forumet
Hei! Er en dag unna termin og på siste kontroll i går tøyde jordmor meg. Hun sa det var mykt og fint og kunne lett rotere to fingre rundt. Hadde konstante kynnere og harde murringer gjennom dagen i går men forsvant på kvelden. Men har ila natta tørket hva som føles som enorme mengder med slim og blod. 5-6 tørk hver runde før jeg får det unna. Forrige svangerskap fødte jeg 24-timer etter denne type blod/slim blødningen, men da startet det av seg selv. Tenker siden jordmor var der og rota at det har fremprovosert slimet og blødningen, men betyr det det samme som da jeg blødde sist uten å ha blitt strippet? Av egen erfaring/kunnskap, er noe på gang? Vi sitter å lurer på om samboer skal bli hjemme (han jobbe et stk unna akkurat nå), og at vi bare skal begynne de 14 fridagene hans nå. For skjer det ila helga så får han fortsatt like mange fri dager fordi påska starter om nøyaktig to uker i dag (hvis det gir mening ).
 
Hei! Er en dag unna termin og på siste kontroll i går tøyde jordmor meg. Hun sa det var mykt og fint og kunne lett rotere to fingre rundt. Hadde konstante kynnere og harde murringer gjennom dagen i går men forsvant på kvelden. Men har ila natta tørket hva som føles som enorme mengder med slim og blod. 5-6 tørk hver runde før jeg får det unna. Forrige svangerskap fødte jeg 24-timer etter denne type blod/slim blødningen, men da startet det av seg selv. Tenker siden jordmor var der og rota at det har fremprovosert slimet og blødningen, men betyr det det samme som da jeg blødde sist uten å ha blitt strippet? Av egen erfaring/kunnskap, er noe på gang? Vi sitter å lurer på om samboer skal bli hjemme (han jobbe et stk unna akkurat nå), og at vi bare skal begynne de 14 fridagene hans nå. For skjer det ila helga så får han fortsatt like mange fri dager fordi påska starter om nøyaktig to uker i dag (hvis det gir mening ).
Var sånn min andre fødsel starta, etter stripping. Hadde murringer og slim (mengder) fra mandag formiddag til onsdag morgen. Da startet riene og han ble født onsdag ettermiddag. Høres helt klart ut som noe er på gang! Umulig å si hvor lang tid det tar, men ville gjort det som føles tryggest for deg ift samboer. Masse lykke til når det starter!
 
Jeg hadde slim i over en uke før fødsel nå! Og litt blod etterhvert. Ble strippet fire ganger i halvannen uke før, og allikevel så måtte jeg bli satt igang på overtid:p Så er ikke alltid ett tegn.. Men veldig ofte :)
 
Hei! Er en dag unna termin og på siste kontroll i går tøyde jordmor meg. Hun sa det var mykt og fint og kunne lett rotere to fingre rundt. Hadde konstante kynnere og harde murringer gjennom dagen i går men forsvant på kvelden. Men har ila natta tørket hva som føles som enorme mengder med slim og blod. 5-6 tørk hver runde før jeg får det unna. Forrige svangerskap fødte jeg 24-timer etter denne type blod/slim blødningen, men da startet det av seg selv. Tenker siden jordmor var der og rota at det har fremprovosert slimet og blødningen, men betyr det det samme som da jeg blødde sist uten å ha blitt strippet? Av egen erfaring/kunnskap, er noe på gang? Vi sitter å lurer på om samboer skal bli hjemme (han jobbe et stk unna akkurat nå), og at vi bare skal begynne de 14 fridagene hans nå. For skjer det ila helga så får han fortsatt like mange fri dager fordi påska starter om nøyaktig to uker i dag (hvis det gir mening ).
Forrige gang blødde jeg sånn med blodslim dagen etter jeg ble strippet, fødte 12 timer senere.
Denne gangen tok det mer tid, ble ikke strippet. Slimpropp kom torsdag kveld etter en del blankt glatt slim på dagen, så kom det mengder av helt tynn utflod gjennom helga. Ble rosa på søndag ettermiddag, mandag fødte jeg. Fikk ikke samme type slim denne gangen.
 
Hadde svake tak i mage og korsrygg natt til i går, stod opp 05.00 og slimproppen med blod begynte å gå. Den fortsette å gå litt og litt gjennom hele dagen, og jenta ble født i natt :)
 
Back
Topp