Slim mellom EL og IKM?

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Augustlykke 2022 ❤️
Hei!

Vet at jeg hadde eggløsning for 3-4 dager siden, og har de to siste dagene hatt veldig mye og veldig tykk slimete utflod, som el-slim bare mer og tykkere altså. Ikke hatt det før etter en eggløsning, så lurer på om andre har opplevd det samme?
Den pleier vanligvis alltid å bli som "vanlig" etter el.
 
Jeg har også hatt det denne syklusen. Pleier aldri å ha det ellers. Kan jo være egget ikke slapp først, og kroppen prøver på nytt.. vet ikke altså.
 
Jeg hadde eggløsningsslim rundt en uke etter EL denne syklusen (har aldri hatt det, ikke rundt EL heller), dagen etter testet jeg positivt på tidligtest :wideyed:
 
Jeg hadde eggløsningsslim rundt en uke etter EL denne syklusen (har aldri hatt det, ikke rundt EL heller), dagen etter testet jeg positivt på tidligtest :wideyed:

hm, kanskje jeg burdet ta en test for sikkerhetsskyld.. er 4 dager forsinket med mens. (Vi har fått beskjed om at vi aldri vil klare å lage barn på egenhånd, så har ikke akkurat tenkt at det er mulighet for graviditet. Noe som hadde vært et mirakel evt :laughing021)
 
hm, kanskje jeg burdet ta en test for sikkerhetsskyld.. er 4 dager forsinket med mens. (Vi har fått beskjed om at vi aldri vil klare å lage barn på egenhånd, så har ikke akkurat tenkt at det er mulighet for graviditet. Noe som hadde vært et mirakel evt :laughing021)

Vi hadde faktisk en mislykket IVF-runde måneden før det traff helt på egenhånd for oss :happy: Nå var det ingen som sa det ALDRI kom til å gå for oss da, sjansene var bare veldig små, så vi fikk oss litt av et sjokk :love7
 
Vi hadde faktisk en mislykket IVF-runde måneden før det traff helt på egenhånd for oss :happy: Nå var det ingen som sa det ALDRI kom til å gå for oss da, sjansene var bare veldig små, så vi fikk oss litt av et sjokk :love7

wow, så utrolig artig! Gratulerer så mye❤️

her er det mannen som har forferdelig dårlig svømmere. Vi står på venteliste for å starte opp med prøverør (ICSI)
Jeg får vel gi kroppen noen dager til før jeg kaster bort penger på g-test. Hadde vært fantastisk om vi hadde klart å få det til på egen hånd, men det er dessverre høyst usannsynlig. (Han har typ bare en håndfull levende svømmere)
 
wow, så utrolig artig! Gratulerer så mye❤️

her er det mannen som har forferdelig dårlig svømmere. Vi står på venteliste for å starte opp med prøverør (ICSI)
Jeg får vel gi kroppen noen dager til før jeg kaster bort penger på g-test. Hadde vært fantastisk om vi hadde klart å få det til på egen hånd, men det er dessverre høyst usannsynlig. (Han har typ bare en håndfull levende svømmere)

Ja jeg forstår :Heartred Dere får ha masse masse lykke til med forsøket! Det er tøft, spennende og verdt det :love7
 
Hmm. De gangene det har skjedd med meg, så har ikke kroppen sluppet egget og den prøver seg på nytt.
Men hvis du vet at du pleier å ha stabile sykluser og ikke sliter med eggløsning (jeg gjør det), så er økt utflod også et graviditetstegn!
 
wow, så utrolig artig! Gratulerer så mye❤️

her er det mannen som har forferdelig dårlig svømmere. Vi står på venteliste for å starte opp med prøverør (ICSI)
Jeg får vel gi kroppen noen dager til før jeg kaster bort penger på g-test. Hadde vært fantastisk om vi hadde klart å få det til på egen hånd, men det er dessverre høyst usannsynlig. (Han har typ bare en håndfull levende svømmere)
Det hadde eksmannen min også, men vi fikk til to barn på egenhånd
Lykke til❤️
 
Takk for svar ladies :love7

Forsiktig håpefull her nå
Tenker sånn at hvis det var sen el, så var det rart at el-testen de dagene var negativ? Måtte jo selvfølgelig teste :laughing021 Men kan egget slippe sent og at det da ikke vises på test er kanskje løpet kjørt :oops:
 
2 hjemmelagde barn med kun en håndfull med svømmere om gangen? Utrolig flaks da :) Hvor lang tid brukte dere på det?

har egentlig gitt opp håpet om at vi får til på egen hånd, men om det har skjedd med deg så er det jo ikke heeelt umulig :D Takk for at du gir håp ❤️
Vel.. vi prøvde ikke en gang på første. Vi hadde nettopp blitt sammen men tenkte ikke på prevensjon siden han ikke kunne få barn! Vi ble sammen i juni, sønnen vår ble født i april. Han hadde prøvd prøverør med eks dama men det gikk aldri. Jenta vår ble til etter 2 pp. Alltid blitt gravid raskt før. Men nå når vi ( ny mann) prøver virker det som en evighet...
men lykke til❤️
 
Back
Topp