Slim i halsen

Piraten

Første møte med forumet
Hei, min sønn er 5 uker og det virker som om han har mye slim i halsen. Han drikker og legger på seg, men jeg ser at han brekker seg, så kommer det slim opp, og han svelger det igjen. Han sover ok om natten og om dagen bare når han er supertrøtt. Han gulpe aldri, men raper godt. Han puster også ok gjennom nesen, litt snørr, men ikke mye. Noen netter harker han veldig! Hva kan jeg gjøre for å få opp slimet? Til tider virker det som om det plager han!

Mvh bekymret mamsen
 
Hei, min sønn er 5 uker og det virker som om han har mye slim i halsen. Han drikker og legger på seg, men jeg ser at han brekker seg, så kommer det slim opp, og han svelger det igjen. Han sover ok om natten og om dagen bare når han er supertrøtt. Han gulpe aldri, men raper godt. Han puster også ok gjennom nesen, litt snørr, men ikke mye. Noen netter harker han veldig! Hva kan jeg gjøre for å få opp slimet? Til tider virker det som om det plager han!

Mvh bekymret mamsen
Hei! Du sier at sønnen din har litt snørr, og slimet kan godt skyldes forkjølelse. Melken kan også gjøre at han blir slimet. Du kan evt. gi ham litt vann etter at han har drukket melk. Evt. legg han gjerne litt høyt med hodet, ved å heve senga i hodeenden. Så lenge han puster greit og ikke har problemer med ammingen, så vil dette etter all sannsynlighet gå over av seg selv.Hilsen Elin
 
Back
Topp