Slim i halsen av mme?

Tiriltoppen

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Julikulene 2020
jenta mi på 4 mndr har begynt å få en flaske mme (hipp) til kvelden i det siste. Men etter at jeg begynte med det ble ho surklete i halsen. Er det noen som har opplevd lignende? Når ho gulper blir også gulpet tykkere..syns jo ikke det er noe særlig å høre på uten å få gjort noe med det :( har prøvd å gi vann, men det hjelper ikke.
Noen som vet hva det kommer av?
 
Mme er jo en del tykkere i konsistensen enn mm, så gulpet er det ikke så rart at oppleves litt tykkere i hvertfall :)
Slimete er jeg ikke helt kjent med..
 
Vi har holdt på med flaske siden hun var 2 mnd og her er det MASSE slim i halsen. Av og til når hun gulper er det masse gørr, akkurat som om jeg skulle snytet meg under en sterk forkjølelse. Men hun ser ikke ut til å plages så jeg tenker ikke så mye over det egentlig.
 
Vi har holdt på med flaske siden hun var 2 mnd og her er det MASSE slim i halsen. Av og til når hun gulper er det masse gørr, akkurat som om jeg skulle snytet meg under en sterk forkjølelse. Men hun ser ikke ut til å plages så jeg tenker ikke så mye over det egentlig.

Hmmm da er det sikkert pga det da..hvilken mme bruker dere? Nei virker ikke til å plages her heller, så er verre for meg enn for ho!:p
 
Vi gikk fra NAN til HIPP, og har ingen problemer med vår Mini. Om hun har mye plager ville jeg sjekke med legen, det kan være greit å sjekke at dosering og temperatur på vannet er riktig når dere blander også. Ellers finnes det jo mange andre slag å prøve ift evt melkeallergi. Kjøpte BabyBrezza for 4 uker siden og det er den beste dingsen vi har kjøpt ift mating og MME :) HÅper dere finner ut av det :)
 
Vi gikk fra NAN til HIPP, og har ingen problemer med vår Mini. Om hun har mye plager ville jeg sjekke med legen, det kan være greit å sjekke at dosering og temperatur på vannet er riktig når dere blander også. Ellers finnes det jo mange andre slag å prøve ift evt melkeallergi. Kjøpte BabyBrezza for 4 uker siden og det er den beste dingsen vi har kjøpt ift mating og MME :) HÅper dere finner ut av det :)

Plager og plager..ho har ingen plager, men det surkler av og til liksom. Har blitt mye bedre da. Har snakka med legen om det da jeg var usikker på om det var forkjølelse eller pga mme. Men han hørte ingenting.. gidder ikke kjøpe babybrezza for å gi flaske på kvelden en gang i blant, hehe :p men hvor viktig er riktig temperatur egentlig? Jeg måler ikke temperaturen, bare kjenner at det er greit liksom :p
 
Hmmm da er det sikkert pga det da..hvilken mme bruker dere? Nei virker ikke til å plages her heller, så er verre for meg enn for ho!:p

Vi bruker nan på dagtid og hipp på kvelden. Brukte egentlig bare nan, men da var hun veldig surklete, men etter vi begynte på hipp så er det blitt bedre.
 
Back
Topp