Slim før ikm

LilleTusta

Glad i forumet
Hei damer, jeg spør her!

Jeg skal enten ha mensen idag (ingen tante her enda) eller til torsdag.

Men i går da jeg var på do så kom det seigt slim??

Og det hadde jeg for to uker siden når jeg hadde eggløsning.. Hadde slim da også.

HVA I ALLE DAGER ER DETTE?

Føler også mensen kommer hele tiden, fordi føler jeg renner. Men på do er det ingenting.

Ganske hard og støl i magen per nå.

Hei. For min del er dette helt vanlig, da vet jeg at tr er like om hjørnet :)

Endelig noen som svarer :D
Åja, nei fordi jeg hadde ikm på torsdag :P
Og fortsatt ingen ikm her :)

Jeg lurer også på det samme som deg :) Har du fortsatt slim? Kanskje ingen som vet :p

Hadde slim frem til torsdag, da jeg skulle hatt mensen, men mensen er ikke kommer enda :) nå er det bare masse utflod, æsj..

Sånn melkehvitt..
Enten er el VELDIG forsinket og jeg får mensen den 18 mai(noe som er j irriterende siden vi reiser til Gran Canaria den uken)
Eller så er jeg gravid :)

Har lest ett sted at du ikke kan stole på slimet/utfloden mellom el og ikm. Det kan slå i alle retninger, og ingenting er et "sikkert tegn" på noe som helst.
MEN, om du er gravid så vil det sannsynligvis slå ut på en test nå (trenger ikke bruke morgenurin, bare hold deg så lenge du klarer og drikk lite..)

Tok en test i går og den var veldig svak, men jeg kan skimte den og den er blå, så får vi heller se om jeg har hatt sen eggløsning, for da får jeg ikm den 18 mai:p

Tok en test i går og den var veldig svak, men jeg kan skimte den og den er blå, så får vi heller se om jeg har hatt sen eggløsning, for da får jeg ikm den 18 mai:p
Da er det håp da. Ta en ny test om ett par dager og se om den er sterkere.
Hvorfor tror du foressten at du har sen eggløsning? Slim kan dukke opp flere ganger ila en syklus, så trenger ikke nødvendigvis å være el av den grunn..

Hvorfor tror du foressten at du har sen eggløsning? Slim kan dukke opp flere ganger ila en syklus, så trenger ikke nødvendigvis å være el av den grunn..

Fordi jeg har bare slim når jeg har el :)
Aldri hatt det før ikm :)

Back
Topp