Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I går kveld hadde jeg og mannen sex. I dag, hver gang jeg går på do, er det MYE blankt slim på dopapiret.
Er det noe jeg trenger å bekymre meg for, eller er det bare gravidkroppen som er sånn?
Det er nok helt normalt. Det skal jo komme ut igjen det som kommer inn også. [emoji87]
Tror ikke du trenger og bekymre deg - jeg har ikke hatt sex etter jeg fant ut at jeg er gravid [emoji50]
Hvor langt er du på vei? Er visst vanlig at det tar seg opp med blank utflod i uke 10. Kroppens måte å rense opp på. Og hvis du har hatt "fremmedlegemer" (gubben) der så kanskje den renser litt ekstra. https://www.thebump.com/pregnancy-week-by-week/10-weeks-pregnant
Vil kanskje likevel tro at det er litt det samme- kroppen som renser seg?7 uker bare
Det er også vanlig å få mer utflod som gravid. Kanskje det er det?
Økt fuktighet er helt normalt, tørrhet er helt normalt. Stort spennI går kveld hadde jeg og mannen sex. I dag, hver gang jeg går på do, er det MYE blankt slim på dopapiret.
Er det noe jeg trenger å bekymre meg for, eller er det bare gravidkroppen som er sånn?