slikking

lilla

Glad i forumet
Blir dere ofte slikket av mannen deres under samleie???
Det er jo noe av det beste som finnes på jord,men det er ikke hver dag man får sånn nytelse[;)]hehe
 
Vi var nok mye mer aktive på den fronten før vi.. Hverken samboeren eller jeg er like ivrige på at han skal slikke nå, pga økt utflod. Syns det blir litt ekkelt jeg nå..

Men jeg er ivrig på å gi han nytelse da, for det er ikke alltid jeg er så hypp på sex.
Så da er det kjekt å gi han en liten suge-jobb i ny og ne [:)]

Men han gleder seg veldig til å kunne slikke igjen da [;)]
 
han elsker det, og hadde det vært opp til han hadde han gjort det heke tiden...er nok jeg som bremser litt for tiden...[:D]
 
Ja han gjorde det senest i går, Jeg synes det var litt rart for det er så mye som skjer nedi der nå, men kan ikke akkurat si nei heller..[:D]
Gleder meg til å være ferdig med dette svangerskapet, og begynne å nyte å ha sex igjen.. nå er det ikke særlig behagelig lenger.
 
ja jeg liker det veldig godt,ber gjerne om det flere ganger i løpet av akten...

klem[:)]
 
Jeg takler det dessverre ikke.. Har aldri gjort.. Klarer ikke å ligge så blottet og slappe av + nyte det.. Når sambo barberer der nede gjør det meg ingenting, men jeg klarer ikke tanken på slikking..
 
[:D]hmm jo det er noe av det beste jeg vet... glad at mannen min liker å gjøre det[8D]

Edvine
 
Hmmm, til dere som ikke helt takler å bli slikket; har dere snakket med kjæresten/mannen deres om det? En mulighet er å ( selvfølgelig ETTER fødsel og amming er over) drikke dere småfulle, nok til å gi slipp på en del hemninger og se om dere fikser slikkingen da. Ta en god varm dusj, vask dere ekstra godt der ned (hvis dere er redde for lukt eller noe sånt) og slipp ham til. Hvis dere først gjør det et par ganger kan det være lettere å slippe ham til i edru tilstand senere.

Og JA, jeg blir ofte slikket, det er den ene av de to måtene jeg får orgasme på. Det og riding er der det eneste som funker for meg, så det blir en del av det her i gården. heldigvis elsker han å gjøre det.
 
slettet
 
her slikker han så fort jeg ønsker det...han slikket meg for bare noen timer siden...og jeg er til og med over termintiden...jeg må bli slikket for at det skal gå så her er det mye av det[:D][:D][:D] mmmmm!
 
Digg det ja[:D]tihi..gjør det mange ganger i løpet av valsen[:)]liker godt å suge han og jeg,men ikke å svelge,klarer det ikke lenger,gjort det et par ganger,men nå føles det som jeg ska brekke meg hvis jeg prøver..hehe,hadde jo vært litt kjedelig å spydd lissom[:D][:D]
 
han bruker å gjøre d av og til. d er jo bare kjempe godt da!!!
 
Jeg er litt redd for å fise visst jeg slapper helt av.. Ikke det at jeg kjenner trang til det eller noe.. Men det er en skrekk som sitter altså! Det må være ille..
 
syns det er kjempegodt jeg:)
sambo elsker å gjøre også...han sier han får det mye bedre når han vet at jeg har det godt!!!noen ganger trenger jeg faktisk ikke gjøre noe med han hvis han slikker meg og sånn,sier han blir tilfredsstillt bare jeg har det godt:)
 
Back
Topp