Slike menskopper

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Noen som har erfaring med det?

Er det så bra som enkelte vil har de til å være, eller er de bare ekle (som jeg har forestilt meg :P )

Jeg liker min.

Jeg har foreløpig god erfaring med det, følte meg veldig fri med det, bortsettfra at det ikke ble sex fordi jeg måtte inn på badet og fikle så masse at lysten hadde vært borte før den hadde vært ute [emoji23]

Mye bedre enn libresse og ob iallefall.

Jeg kan ikke bruke, fordi jeg har fremfall og ikke får den i rett posisjon.

Jeg skal absolutt prøve når jeg en gang får igjen mensen.

Er mye mer fornøyd med det enn tampong. Men for å være ærlig får jeg med blod på hendene med koppen enn med tampong. Men aldri syntes egen kropp er ekkelt, så det er ikke noe problem. Det beste er at den kan være i lenge. Kan være litt plundrete å få ut her.

Såå mye mer fornøyd enn med tamponger eller bind!

Jeg brukte litt tid på å bli vant til den. Nei, på å bli vant til å tømme den. Men fra første øyeblikk digget jeg at den kunne være i så lenge! Perfekt når man jobber i et mannsmiljø eller er på reise [emoji1]

Jeg har hatt det i noen år. Føler meg mye mer fri med den da det skal mye til og fylle den opp, den kan sitte inne mye lengre enn tampong. Synte det er lite søl og lett å ha med seg i veska skulle man ha ugjevn syklus. Pluss at det er en engangsavgift og er miljøvennlig.

Eeeelsker min! Glemmer jo at jeg har mensen! Og jeg innbiller meg at jeg har mindre menssmerter når jeg bruker kopp, har lest andre sier det samme, mulig vakuumet gjør at kroppen ikke trenger å jobbe så hardt for å kvitte seg med blodet?

Back
Topp