slike armbånd mot kvalme...

nr 2 på vei!

Forelsket i forumet
noen som har prøvd disse??

funker dem???

*kvalm [:'(]*

Prøvd mange ganger. Funker ikke. Ble bare mer kvalm, egentlig. 

Tok bort den verste kvalmen, men ble sår da jeg brukte dem i lengre perioder[8|]

Seaband?? Funket her[:D][:D]

så fint å høre at det funker på noen iallfall...
har bestilt meg et slikt, så krysser fingrene for at det funker på meg....
er bare kvalm, spyr ikke....

Funker på meg[:)] Men de funker ikke hvis de ikke er plassert riktig, og det er ganske små marginer det er snakk om.. Men det står i "bruksanvisningen".

ORIGINAL: Sicily

Samme her, ble mer kvalm og kastet opp hver gang jeg prøvde. Effekten kommer med en gang, så det er lurt å prøve det før du kjøper.

Funka ikke på meg heller.. Litt i begynnelsen bare. Men var kvalm og kasta opp fra 3. mnd og ut resten av svangerskapet.

Funket ikke på meg !

Men så var jeg kvalm hele sv.skapet også da..

Det som hjalp på meg var akupunktur, gjorde slik at jeg nesten sluttet å spy ! [:D]

Eg var så kvalm at eg ikkje fekk i meg mat i starten av svangerskapet og eg brukte seaband. Dei var geniale[:D][:D]

jeg gikk med disse armbåndende de første 6 mnd. om de hjalp er ikke godt å si-kastet alikevel opp flere ganger daglig.. men det er noe med det at tro kan flytte fjell...[;)]

mhm går mange av de på det apoteket jeg jobber på( jobbet) det finnes 2 forskelige en for barn og det er da for bilsyke til barn, så har du til våksne det står for bilsyke og svangeskap, men husk å les bruksavningsen før du sette den på siden du må sette den på riktig pungt, synes du det er vanskelig så spør du hun som jobber om hun kan vise deg hvordan den fungerer[:)] samme gjelder det for barn[:)]

Back
Topp