Slik vart brevet! ang å røpe en hemlighet*nytt brev*

Tusen takk,ja men mine fostrefoldre ville være åpen om det og fortelle meg det selv en eg skulle begynne å høre fra andre at dei ikkje var mine rette forelde osv.
Og det er eg kjempe glad for det så eg syns at det var flott at dei ville det,eg har valgt dette selv og at eg vil gjære dette men for god støtte så no har eg fått nokk av hemeligheter osv.
Så er spendt på hva dei to søskene mine sier når dei for brevet og for vite dette.
Takk for klemen,merker at kroppen er lit tung for tiden,tankene svinser slik og mange tårer felt men biter tennene sammen for min familie skyld for eg vi spørs fra min store sønn på 4 idag "hvorfor gråter du mamma" også ka han meg en stor klem,så eg prøver å holde meg for barna skyld.

ORIGINAL: rico

Syns det ser greit ut.

Men må jo bare spørre deg om en ting jeg da.
Hva hvis hun ikke svarer deg. hva hvis hun ikke vil ha kontakt.
FOr som jeg har forstått så kjenner hun ikek til deg

Vi har møttes før og veit om hverandre men ikkje at vi er søsken og ho som er bestemora hennas er min bestemor men det har ho aldri hørt for har berre sagt tante til ho slik ho ha villa og sagt.
Det for berre bli slik om ho vil ha kontakt eller ikkje,så klart blir eg kansje lei meg og skuffa men for ta tiden som det kjem så blir det opp til dei hva dei vil,eg har hvertfall gjort det eg har tenkt på lenge og endelig har klart å gjære.
Det er ingen enkel sak for meg og tenker veldig på mye på dette og tenkt mye på hvorfor skal dette holdes hemelig og at hvorfor skal dei ikkje få vite noe...

Jeg synes du er tøff. Du må gjerne være min ukjente søster[:)]

Lykke til og håper det går slik du ønsker det.

Takk,ja det er ikkje enkelt.

ORIGINAL: Inmari

Tusen takk,skal du ha.
Så du vil ha meg som din ukjente søster[;)]

ORIGINAL: to prinser

ORIGINAL: Inmari

Tusen takk,skal du ha.
Så du vil ha meg som din ukjente søster[;)]

Ja, du hadde vært hjertelig velkommen for min del[:)]

Tusen takk,det var rørende å høre at du villa det.
For være lit din hemlige søster da[;)]siden du er så snill og grei som sier det...

ORIGINAL: OneOnOne

For all del, ikke skriv på dialekt. Ikke vondt ment, men slike viktige ting bør skrives på bokmål og rent formulert slik at det ikke oppstår misforståelser. Synes det er beundrende at du tar steget med å fortelle familien om dette, da opphav og slektsbånd er så utrolig viktig for mennesker flest. Det hele handler om å finne identitet[:)] Kan gjerne hjelpe deg å formulere et brev om du ønsker. Du kan bare sende en PM om du trenger hjelp. [:)]

Hei,eg sender deg en pm,når eg har skrevet den andre og så kan du sjå for eg takker for din tilbud om hjelp ang å få det rett.
Hvis det går greit og du forts vil?

ORIGINAL: to prinser

ORIGINAL: OneOnOne

For all del, ikke skriv på dialekt. Ikke vondt ment, men slike viktige ting bør skrives på bokmål og rent formulert slik at det ikke oppstår misforståelser. Synes det er beundrende at du tar steget med å fortelle familien om dette, da opphav og slektsbånd er så utrolig viktig for mennesker flest. Det hele handler om å finne identitet[:)] Kan gjerne hjelpe deg å formulere et brev om du ønsker. Du kan bare sende en PM om du trenger hjelp. [:)]

Hei,eg sender deg en pm,når eg har skrevet den andre og så kan du sjå for eg takker for din tilbud om hjelp ang å få det rett.
Hvis det går greit og du forts vil?

send ivei [:)] kan ikke love at jeg har tid før i morgen kveld, men jeg hjelper gjerne[:D]

Tusen takk,eg sender imorga eg.
Holder på med å legger mini enda[:@]han er vrang i kveld,men no har han endelig roa seg måtte skifte seng igjen.
Så det går veldig greit.

jeg synes det er like forvirrenes når du skal forklare slektsskapet.

takk,for ærlig svar

OneOnOne:
Har sendt deg en pm[;)]

OneOnOne:

var det greit det eg sendte?

Nei eg har ikkje fått send det enda.
For hjelp med ang brevet.

Har tenkt på dette. Håper det går bra[:)]

Takk,eg får no hjelp med brevet så for det bra.
Godt å ha noen som kan sjå over det,eg skal oppdatere ettervert,sier fra når det er sendt og hvordan ting blir.

Back
Topp