to prinser
Elsker forumet
takk,eg har skrevet et nytt brev som ligger i staren/øverts på side 1
så eg håper det vart enklere å for stå da
så eg håper det vart enklere å for stå da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: to prinser
Til *****!
Gratulerer så masse med gutten,det var kjempe koselig og hvordan går det med dere?
Eg har sendt med en liten gave til din kjære sønn,kan tenke meg at han begynner å bli stor gutt no,dere må kose dere kjempe masse og nytte tiden masse sammen.
Eg har noe som eg må fortelle deg **** og det er ikkje noe enkelt å fortelle deg dette,men eg skal prøve så godt eg kan.
Og det er slik at JEG ER STORESØSTEREN DIN.
Min biologiske mor er***,og vi er derfor søsken.
Eg har bodd i fosterheim siden HUN var veldig ung da ho ble gravid med meg.
Mine fostrefoldre er egentlig tante og onkel til min biologiske mor,og tante *** er søstra til min fosterfar men ho er egentlig min bestemor men har altid kalt ho tante pga det vart eg vandt til og hørte om.
Dette var ingen lett sak for meg å fortelle ** og er lei meg for at du fik vite det på denne måten,men eg håper du vil ta kontakt så vi for snakka meire sammen.
Eg sender med min adr,e-post ol.så da håper eg at du vil ta kontakt med meg.
Hilsen fra
Lene Cesilie ****
tlf:*****
adr:***
e-post:*****
Slik vart det nye brevet.
Vart det lit bedre??
ORIGINAL: mammaK
Det nye brevet var bra!
Skjønner godt at du tar det opp via brev, hadde jeg skulle få vite noe sånt, ville jeg mye heller fått vite det i et brev, enn face to face med en jeg nesten ikke kjenner.
Ser noen skriver at de ikke forstår hvem som er tante, bestemor og sånn. Tror jeg forstod det, men det er uansett lettere å forstå når de kjenner navna som står der :)
Lykke til!
ORIGINAL: Froskegele
Til *****!
Gratulerer så masse med gutten,det var kjempe koselig og hvordan går det med dere?
Eg har sendt med en liten gave til din kjære sønn,kan tenke meg at han begynner å bli stor gutt no,dere må kose dere kjempe masse og nytte tiden masse sammen.
Eg har noe som eg må fortelle deg **** og det er ikkje noe enkelt å fortelle deg dette,men eg skal prøve så godt eg kan.
Og det er slik at JEG ER STORESØSTEREN DIN.
Min biologiske mor er***,og vi er derfor søsken.
Eg har bodd i fosterheim siden HUN var veldig ung da ho ble gravid med meg.
Mine fostrefoldre er egentlig tante og onkel til min biologiske mor,og tante *** er søstra til min fosterfar men ho er egentlig min bestemor men har altid kalt ho tante pga det vart eg vandt til og hørte om.
Dette var ingen lett sak for meg å fortelle ** og er lei meg for at du fik vite det på denne måten,men eg håper du vil ta kontakt så vi for snakka meire sammen.
Eg sender med min adr,e-post ol.så da håper eg at du vil ta kontakt med meg.
Hilsen fra
Lene Cesilie ****
tlf:*****
adr:***
e-post:*****
Slik vart det nye brevet.
Vart det lit bedre??
Jeg har flyttet på to setninger, og synd det hele ble mer forståelig (for mottaker) med det.. Eller ville jeg ikke skrevet på dialekt, og fått noen til å lese korrektur (litt skrivefeil og sånt).. [:)]
ORIGINAL: minesmå
gleder meg til å høre hennes reaksjon, du må oppdatere oss når du får svar...
blir rørt av å lese historien din
ORIGINAL: mammaK
Det nye brevet var bra!
Skjønner godt at du tar det opp via brev, hadde jeg skulle få vite noe sånt, ville jeg mye heller fått vite det i et brev, enn face to face med en jeg nesten ikke kjenner.
Ser noen skriver at de ikke forstår hvem som er tante, bestemor og sånn. Tror jeg forstod det, men det er uansett lettere å forstå når de kjenner navna som står der :)
Lykke til!
Ja eg tok bort navna for har ikkje lyst at dei sto der.
For eg veit ikkje hvordan ting vil utvikkle seg.
ORIGINAL: Hælledussan
Det nye brevet ble mye bedre. Lettere å forstå og mer oversiktlig..
Syntes du er flink som skriver dette med så mange følelser..
ORIGINAL: *Eit stjerneskudd*
ORIGINAL: Hælledussan
Det nye brevet ble mye bedre. Lettere å forstå og mer oversiktlig..
Syntes du er flink som skriver dette med så mange følelser..
sign og du
gå ut å kjenn på vinden som suser på kinnet ditt det er klemmen som vi sender deg
masse lykke til dette kommer til å gå bra
ORIGINAL: OneOnOne
For all del, ikke skriv på dialekt. Ikke vondt ment, men slike viktige ting bør skrives på bokmål og rent formulert slik at det ikke oppstår misforståelser. Synes det er beundrende at du tar steget med å fortelle familien om dette, da opphav og slektsbånd er så utrolig viktig for mennesker flest. Det hele handler om å finne identitet[:)] Kan gjerne hjelpe deg å formulere et brev om du ønsker. Du kan bare sende en PM om du trenger hjelp. [:)]