Slik gikk julebordet. For dere som vil vite..

Ho Mor

Forumet er livet
Jeg var fast bestemt på at ingen skulle finne ut at jeg er gravid. Så jeg kjøpte en alkoholfri rødvin og helte over på en vanlig vinflaske. Klarte å pakke den opp uten at noen så at den alt var åpet[:)]  Utover kvelden ble det laget en sånn vodka jordbær drink til meg. Latet som jeg smakte den, og klarte å helle halvparten ut i vasken uten å bli sett [:-] Var ute å røykte 4 røyk med de uten å trekke ned[8D]  Og jeg har jo vært full såpass mange ganger at jeg klarte å holde tritt med folkene selv om jeg var klin edru. Så alt i alt en vellykket fest uten mistanker fra noen[:-][:D]

Hehehe.. [:D] Så flink du va da.. [;)]

Åh!! Gratulerer!! Visste ikke at du var gravid igjen jeg [:D][:D] Så kjekt!! 

Hahaha! [:D][:D] Så bra at det gikk så fint! [:D]

ORIGINAL: tonje07

Takk skal du ha[:)] Kungjorde det under innlegget "sjekk min nye ticker" på fredag[:D]

ORIGINAL: Ho Mor

ORIGINAL: tonje07

Takk skal du ha[:)] Kungjorde det under innlegget "sjekk min nye ticker" på fredag[:D]

Åja!! følger ikke med jeg [:D] hehe

gratulerer med svangerskapet..[;)]
så bra du klarte å holde planen din om å lure di på jobb[8D]

hm liten luring du[;)]

Er du graviiiiid????? [:D][:D][:D] oj oj oj Gratulerer med spira!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D][8D][:)][;)] Jeg også vil!!!!! hehehe til sommeren i allefall!! [:D]

, det var jo bra !!!!!!!!!!

Japp! Svært fornøyd med den ja[:D] Utpå kvelden var det en av venninnene som smakte på vinen min. Hun syntes den var kjeeeempe god!! Hehe.. Hun skulle bare visst[8D]

så sleip du er da[8D][8D][8D]hehehe,skikkelig bra da[:D]folk er lett lurte i fylla ja[;)]
flink du er[:)]

ORIGINAL: Fornøyd mamma

Så moro at ingen ble mistenksomme til deg!
Blir jo ekstra gøy å fortelle det senere,
for da kommer sikkert mange til å si:
Jamen, på julebordet så drakk jo du MYE![:D]

Ja jeg gleder meg litt til den raksjonen[8D]

ORIGINAL: Ho Mor

Japp! Svært fornøyd med den ja[:D] Utpå kvelden var det en av venninnene som smakte på vinen min. Hun syntes den var kjeeeempe god!! Hehe.. Hun skulle bare visst[8D]

Hi..hi..[;)]

Back
Topp