Slik fortalte vi hemmeligheten

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
ImageUploadedByBV Forum1466971909.381492.jpg

Og som jeg planla, var det ikke så lett å skjønne, så vi måtte hinte litt og direkte be familien se på genseren før de første begynte å fatte. :D og enda fortalte noen av svigerbrødrene mine at de hadde sett litt og lurt på hva som stod osv, men ikke koblet :p gøy for oss. Da vi kom hjem ringte jeg mamma, så frøkna fikk fortelle henne det. Tirsdag drar vi til pappa, så skal vi besøke mormor i løpet av uka, og da vet alle. Så godt å endelig få dele! De fleste ventet nok på det siden vesla er så stor og vi ikke har lagt sjul på at vi ønsket flere, og de fleste visste at vi var gravide da vi mistet i høst, så tror de ble ekstra glade nå. :) Tok tid før det sank ordentlig inn hos kommende storesøster også, men hun har jo mast i snart fire år, så hun gleder seg veldig. :p

Så morsomt:happy:. Her fikk storesøsken tegne på sine egne t-skjorter, hvor jeg skrev storebror og storesøster på:happy:. ( kjøpte bare på Hm og tusjer på Panduro. Nå skal det sies at den kommende storebror på snart 5år så stolt at han løp inn å ropte mamma har beibi i magen:p.

Så artig! Jeg klarer nesten ikke vente mer med å fortelle det til familie og venner, er 9+2 i dag! :-) Det skal bli en lettelse å slippe å holde på hemmeligheten!

Back
Topp