Slik ble det i gangen.........

Teddyboy

Forelsket i forumet
http://minestrikkerierogtutlerier-sidsel.blogspot.com/2011/04/hurra.html

Jeg har malt gangen. Vil dere se åssen det var før og etter så gå inn på linken over. Jeg ble veldig fornøyd ialle fall, og glad det endelig er gjort!

Det ble kjempebra! Skikkelig forskjell ja. [:)]

Det ble kjempefint! Skal vise det til min samboer, for vi har trehvitt i trappa og jeg hater det! Så nå kan jeg vise ham hvor pent det kan bli!

Oi det var forskjell ja!!
Men utrolig nydelig det ble!! [:D]

Wow! For en forskjell[:)] Så utrolig flink du har vært! Likte det kjempe godt[:)]

Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Du får bare vise det til samboen din, strikkejenta, for min mann var ikke akkurat noen primus motor han,heller. De mannfolka, altså....

Kjempefint! [:D]
Har ein del som skulle blitt malt oppe òg, men er dessverre ikkje så "handy" som det - så er eg kanskje litt for lat òg da.. men kunne tenkt meg å fått det gjort!! tok det lang tid, og hadde du kvistlakk osv først ? [:-][:)]

Hadde vore moro å fått gjort noke sånt mens sambuaren reiser vekk for eit par mnd..! [:D]

Det tar tid,ja,det er sikkert. Lurt å planlegge, og å være hjemme alene er genialt når man skal gjøre en sånn jobb. Planla å gjøre det i en helg, men begynte forberedelsene 5 dager før. Først tømme gangen for alle tingene, så vaske over, så to strøk med kvist-lakk, også dro jeg vekk teppet i trappa, og siden det hang igjen sånn belegg under, måtte jeg leie en sånn maskin for å få skrapt det vekk. Da kom mamma og tok med lillegutt på trille-tur, heldigvis, for det bråker. Startet malingen fredag kveld, hadde håpet å bli ferdig over helga, men søndag kveld og to strøk var det ingen tvil om at det trengtes et 3.strøk. Da gikk mandag og tirsdag kveldene med til det. Så selve malinga tok 5 intense dager + forberedelser, også alltids litt småpirk etterpå.

Wow, ble en helt ny gang[:)] kjempefint[:D]

lilledille skrev:
WOW for en forskjell[:)] ble knallfint[:)][:)][:)]

Enig!! =)

Back
Topp