Tananka
Glad i forumet
Må bare lufte litt tanker rundt jobb nå.. Jobber fortsatt 100 % i barnehage som ped.leder. Det går stort sett veldig fint og jeg har medarbeidere som viser forståelse og ledere som sier jeg må lytte til kroppen min, ta pauser osv. Har gått til kiropraktor grunnet smerter i hoftene. Viste seg at jeg hadde en bekkenlåsning på ene siden. Ble en del behandlinger der og beskjed om å ta faste pauser hver time/1,5 t + tøying. Jeg har prøved men er ikke flink til å prioritere det. Vet at de jeg jobber med sier jeg må ta pauser, være litt på kontor osv. Problemet er at jeg selv klarer ikke å bremse når jeg må. En mage som er steinhard hele dagen og smerter som kommer og går i bekkenet. Klarer ikke å yte 100% hele dagen men prøver å gi så møje jeg kan når jeg klarer. Så er jeg sliten når jeg kommer hjem. Med to hærlige unger er kjenner jeg en klump i magen når jeg velger å sette på tv før barnetv tid, sitter i sofaen og småsover når jeg vet at minstejenta er kjempe glad i å bygge med duplo og at vi veldig godt kunne ha lekt litt sammen. Gjør det også men ikke med like mye innlevelse som tidligere..
Så idag gikk jeg hjem en time før jeg skulle og slapper nå av på sofaen før jeg skal hente jentene <3 er jo bare to uker (og to dager) til permisjon men tror jeg må si skikkelig ifra på mandag om at hele dager er litt mye... Huff vil så gjerne men jeg strekker ikke helt til...
Så idag gikk jeg hjem en time før jeg skulle og slapper nå av på sofaen før jeg skal hente jentene <3 er jo bare to uker (og to dager) til permisjon men tror jeg må si skikkelig ifra på mandag om at hele dager er litt mye... Huff vil så gjerne men jeg strekker ikke helt til...