Snoflak
Elsker forumet
Mannen kappet av seg fingern i helgen..Vi satte fra oss hestehengeren men da jeg tok den av begynte den å skli mot bilen pga mye gjørme, mannen skrek " FLYTT BILEn FLYTT BILEN.." så jeg måtte skyndte meg å flytte bilen noen cm frem så den ikke skulle skli gjennom skjermen bak..Det som ikke gikk helt som planlagt var det at i mellomtiden så prøvde mannen å løfte av vaieren til handbrekken for at han var redd den skulle bli ødelagt..Dette ga han ikke beskjed om så når jeg kjørte frem noen cm som jeg fikk beskjed om så rakk han ikke å få den av, derfor ble fingeren hans klemt direkte av mellom vaieren å hengerfeste..Forstod ingenting når han begynte å hyle som en gal bak bilen..Men sååå så jeg jo at der var blod OVERALT..han stod med fingeren i handa å skrek at vi måtte ringe sykebilen.. Jeg ba ham kaste seg inn i bilen å fikk fort fart på bilen å var på sykehuset innen 10 min..Desverre er der mye nerver inni fingrene å de kunne ikke sy den på fordi den vil være stiv å vond resten av livet som følge.. så han mistet fingeren..Han er veldig lei seg for dette å han klarer ikke noe selv nå stakkars, så jeg må kle av kle på, lage mat, hente bringe, handle, rydde, vaske..Er så skrekkelig sliten, har spydd siden uke 6 å gjør det enda, men ikke like ofte.. Er mye kvalm, fullstendig dau i kroppen, mye svimmel å orker lite, vondt i bekkenet.. Kan ikke ta noen løft eller noe fysisk aktivitet pga jeg har operert to ganger i livmora.. men igår kappet mannen min fingern av seg på høyre handa.. Stakkars, har så skrekkelig vondt av ham.. Vi har hest også som han pleier å møkke hos nå som jeg er gravid pga det fysiske arbeidet, men det må jeg klare selv nå, så det er ikke så gøy når man vet det er en risk med det, men prøver å ta det så rolig å forsiktig så mulig .. Har fryktelig vondt av ham, å syntes ikke synd i meg selv altså men jeg går i koma nå allerede å det er bare mandag... Det skjedde nå i helgen.. Måtte bare syte litt.. Bah...