sliiiten......

Hei1999

Glad i forumet
jaja,så fikk mathea spysyka ikveld...

har hadd en sinnsyk dag,på jobb hele formiddagen(2timer lengere enn vanlig siden jeg ikke fikk vasket igår),hjemme kl 2,vaska soverommet og skifta på sengene,laget middag,bakte kanelsnurrer,badet minstemann og dusjet mathea etterpå... hadde fådd henne i nattisen og begynnte å rydde på lekerommet da hun begynnte å spy... even førte vi opp til svigersan mens vi styrte med henne... pappan tok over,mens jeg pakket tingene tile even,, fant ut at det var best at han dro utover til oldeforeldrene å overnattet siden jeg er alene hver natt.. kom hjem i 12tiden ikveld,å har styrt med mathea siden... nå sover hun som en engel ved siden av meg på sofaen,og pappan i andre enden... er ikke så lenge til han skal på jobb.. gruer meg skikkelig... for jeg brekker meg og spyr selv hvis jeg må ta henne når hun spyr... føler meg skikkeli ekkel mot henne når jeg ikke klare å håndtere henne når hun spyr... håper bare hun er ferdig nå med å spy..  måtte bare ta en utblåsning..

Skjønner deg godt!! Jeg har faktisk spy-fobi, men vet du hva? Det er blant de 20 mest vanlige fobiene!!! SÅ vi er ikke alene om det!!!

heldigvis er hun frisk og oppegåendes idag... kastet opp sistegangen i ett tiden inatt,så vi har sovet på sofaen inatt. sovnet ikke skikkelig før i 7tiden imorgest. så nå kommer det som er mest spennende: hvem er neste mann ut her med omganssyka... hehe... lillebror er fremdels hos oldeforeldrene,og der skal han bare få være til imorgen.. usj,håper det blir leeenge til neste gang... og det var da enda godt at det kom før jul...

Back
Topp