Sliiiten :(

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
Jeg er absolutt IKKE den som klager. Men nå orker jeg snart ikke mere :( Når jeg våkner om morningen nå så er jeg like trøtt og sliten som når jeg legger meg på kvelden, og det blir jo bare værre for hver dag som går. sover skikkelig dritt pga bekken, og hofter som blir vonde når jeg ligger for lenge på en side. Og guttungen på 6,5 år går jo hjemme og suger ut alt som heter ork. Har i tillegg begynt med noen syke og vond kynnere/ maserier som tar fullstendig knekken på meg, 3 dagen nå. Nå er d så ille at jeg bare har lyst til å legge meg ned å GRINE :crybaby2Har ikke klart å klage til gubben en gang for jeg vil ikke være den sytekjærringa osv... Men fortsetter dette så skjønner ikke jeg hvordan jeg skal klare en fødsel... :( What to doo???

Som om eg skulle ha skrevet det, bare at jeg har kjempe vondt i ribbebeina i tillegg :(
Håper han har lyst til å komme ut snart. Jeg holder på å dø av smerter :(

Prinsen ventes 06.08.13

Som om eg skulle ha skrevet det, bare at jeg har kjempe vondt i ribbebeina i tillegg :(
Håper han har lyst til å komme ut snart. Jeg holder på å dø av smerter :(

Prinsen ventes 06.08.13
Nei du er ikke alene:( uff vet ikke hva du skal gjøre:( sender en god klem. Du har ikke noen som kan låne gutten litt? Her blir redningen bhg som begynner igjen på mandag. Kjenner jeg trenger det nå!

Venter nr 3 4. August:)

Har det litt sånn jeg å.. Hatt 3 dager med kos alene å så kom helga å jeg er skutt etter dag en, å måtte si til samboeren at jeg ikke makter å leke med 2åribgen er å blir ett nederlag. Å særlig når han kommer med den jamen så gå å legg deg?!? Klarer jo ikke ligge. Vil sitte her i stolen med beinan høyt uten å gjøre noe som helst!! Jaja gleder meg litt til mandag;) å SPA på tirsdag;))))

Back
Topp