Sliiiiten

Maanestråle

Gift med forumet
Føler meg helt tom for alt som heter krefter om dagen...tårene renner i bøtter og jeg føler meg virkelig ikke mye aktiv...
Hadde håpet at en graviditet skulle være gøy, at jeg skulle gå rundt og smile og bare glede meg til babyen kom, men i stede renner tårene for alt og jeg orker ingen ting...
Til og med bv har vært "tungt" å gå innom i det siste...derfor har jeg vært litt fraværende...

Nå skal vi snart to uker til syden og det ser jeg frem til! Kjøpt masse stooore t-sjorter [8D] For lagt på meg, ja, det har jeg! [:'(]
Håper jeg finner igjen noen krefter etter det...

Men lurte på om jeg kunne fått råd om en ting... jeg har jo allerede vært til ul to ganger, og hjertet har vist seg å slå godt. Men allikevel kjenner jeg en uro... skal tilbake til ul etter vi kommer hjem fra ferie, men skulle jeg bedt om en time før vi dro...? Bare for å se...? Eller blir det for dumt...?

Hei snuppa[:D]

Vet du? Tror mange går på en liten smell når det gjelder hvor romantisert en graviditet er mange ganger... Selv føler jeg ikke de STORE gledene som andre gjør, feller ingen tårer og går ikke rundt å smiler 24 timer i døgnet... Her er jeg totalt utmattet, verker i ryggen og er glad det ene sekundet og vettskremt det andre (fødselsangst), he he[;)][:)]

Graviditet er gøy, men tror sjarmen med det hele kommer etter fødsel for min del hvertfall[:)]
Fødselsangst tar hvertfall store deler av gleden bort fra meg, men forstå meg rett: Dette er høyt ønsket og selvfølgelig er jeg lykkelig[:D]

Jeg synes du må kjenne etter selv om du vil ha en ny ul, men det er nok ikke nødvendig, he he[;)] Har du sett hjerte banke så er det veldig liten sjanse for at det går galt, ville bare senket skuldrene og slappet godt av på ferie og samlet krefter[:D] Uro er en normal følelse tror jeg, men for meg er det viktig å slippe litt taket nå, er jo utenfor min kontroll nå og det kommer til å gå fint[:D]

Unnskyld, dette ble langt... God tur hvertfall snuppa[:D][:D]

Tusen takk honning, jeg trengte svaret ditt nå [:)]

Tusen takk Binky, har følt meg så alene mot verden i det siste...

Man tror man er alene og så glemmer man at det er et helt forum med andre som kan ha det likt...

Gratulerer med 10 uker i dag![:)]

Vi skal til Madeira, skal dere også til syden? Hvor da?

*drømmer meg hjem nå for å sove litt, spise en god middag etterhvert, og sove litt til...*

Så gøy det blir med ul! Så får du se nurket før dere skal på ferie![:)]
Har ikke vært på kypros...det lurer jeg faktisk på om må bli neste ferietur [8D] 
Nå er jeg med ferie som jeg pleier å være med middagen når jeg er ekstremt sulten...vil ha alt liksom...
Vil vekk, kjenne varmen i stede for å sove med varmeflaska...vil sove lengre enn til 7...

ORIGINAL: Gullvinge

sånn føler jeg meg også, men slapp av. det blir bedre når de 12 ukene har gått. Det gjorde det hos meg sist i vært fall[;)]rart det der , men plutselig kan du få energien tilbake, og du vil nok komme til å nyte svangerskapet mer. Jeg syns det var flott å gå gravid[:)]tunge dager kan man ha ja, men det kan vel ha ellers også.

Du, alle disse Ultralydene er bare dumt å ta før uke 12. Det er selvfølgelig godt å se at et hjerte slå. Men de kan umulig se om det er noe galt med babyen så tidlig. Så hjertet kan slå i uke 9,  og likevel miste i uke 10. Ikke for å uroe deg på noe vis. Men jeg tenker at man må være realistisk, og før 12 uker er det en sjanse for at man mister. Jeg også er selvføgelig redd for å miste, sånn er det vel med alle sammen. Men Om man da gjør det, er det ikke Liv laga, og da ordner kroppen opp tenker jeg.

Så mitt råd er å nyte graviditeten og legg alle bekymringer til side.Og ta en ekstra fest etter uke 12, eller ta en ul da for å se om alt er bra med lille knøtt. det er  mellom 11-13 man kan se om det er kromosomfeil, dvs om nakkefold er som den skal. Jeg skal selv ta en ul da, for jeg vil gjerne se om det er liv i magen og alt er som det skal før jeg forteller den gode nyheten[:)]

god tur til syden!![:)] kanskje energien din kommer krypende tilbake før 2 uker har gått vettu[;)]

klem fra meg

jeg skal til tidlig ultralyd pga cycster på eggstokkene... disse skal sjekkes opp om hvordan de har tålt pergotime kur og graviditeten...
og for å si det sånn, jeg bryr meg lite om barnet har en kromosomfeil... jeg har ei nydelig tremenning med kromosom feil... hun er helt fantastisk...

tror faktisk vi er flere enn man tror som tenker det samme som deg....
også er vi nok litt ekstra sårbare på alt som er også.

Jeg har tenkt for meg selv noen ganger hvor inni granskauen mye prat om graviditet det er med folk som er gravie og syns kanskje det ikke har vært like interressant alltid, men nå er jeg jo akkurat like selv og blir fort lei meg om jeg ikke blir forstått liksom...............[:@][:'(] hehe.. ikke lett.

Heldiggriser som har ferie å se fram til, jeg har ikke noe jeg skal på i det hele tatt fremover enda.................... og det er litt slitsomt, skulle ønske jeg kunne korte ned ventetiden med en liten tur til syden [:)][:)][:)]

Back
Topp