Sliiiiiiiiten!!!

Løvetann1

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Våknet i morges med skikkelig vond hals, har gått full dag på jobb mens jeg hoster konstant. Var så og gikk rundt på Jærdagene (lokal festival) i ca 2 1/2 time før jeg reiste hjem. Så når jeg kom hjem hostet jeg til jeg kastet opp, og nå ligger jeg strak ut på sofaen, og der blir jeg til dess jeg går og legger meg i senga! Uff, sliten nå!!!!

Ja, var en del gode tilbud. For eksempel sørbø som har avent babycall til 1099,- (pris tidligere 1699,-)
Men den store tingen for meg er å gå rundt i alle matbuene og kikke og prøvesmake, gjerne en tur innom tivoliet også (selv om jeg ikke kunne ta noen karuseller i år.. :( ) Det er jo som alltid masse liv og røre og kjentfolk i gatene, så synes det er kjempekoselig med jærdagene...

Kjenner jeg er en smule misunnelig :) skulle gjerne vært en tur på sørbø, har ikke det her jeg bor, må til lillehammer, og der er det en bitteliten bare barn butikk :) ja matbodene er fine, og komleteltet (namnam) :)

Tror jeg skal innom igjen en liten tur i dag, og da blir det i alle fall ett besøk til komleteltet ja! :)

Back
Topp