SLIIIIIIIIIIIIITEN!!!

Klesklypa

Gift med forumet
herremin så sliten man blir av så lite når man eg høggravid..

eg måtte levere vesla i BHG idag, det pleier å være mannens oppgave, men idag forsov vi oss så han måtte haste på jobb.. Vesla er kjempe flink til å gå inn og ut av bilden sjølv og eg trengte ikkje å bære ho noke i BHG (ho er snart 2 år) men bare det for meg å gå fra parkeringsplassen og inn i BHG., var knekken..

så eg gikk heim og sov i 4 timer..
no har eg baka boller, og det tok resten av energien eg hadde :)

Så en heil formiddags arbeid har da vert.. sove og bake boller :) Og eg er fullstendig utslitt :) hehe

i uke 40 i morra!!! 3 dager til termin!

Uff ja, tror vi har en forsmak på gammelkjerringlivet. . . ;)  Føler meg skikkelig tung og vraltende, men null energi å gå.Må ha meg en dupp i ny og ne. .  Gleder meg til jeg er i full vigør igjen og fått tilbake mitt gamle meg :))

3 dager.....da er det like før :)) Her er det 4 dager, men håper den kommer nuhh!!

Huff:( Ikke noe kjekt å være sliten. Er selv det i dag, og jeg har ikke gjort noen ting. Sto opp kl halv 11, kunne sovet enda lengre, gått en liten tur på 10 min med min hund, og her sitter jeg og er kjempe trett.

Ra2 skrev:
Uff ja, tror vi har en forsmak på gammelkjerringlivet. . . ;)  Føler meg skikkelig tung og vraltende, men null energi å gå.Må ha meg en dupp i ny og ne. .  Gleder meg til jeg er i full vigør igjen og fått tilbake mitt gamle meg :))

3 dager.....da er det like før :)) Her er det 4 dager, men håper den kommer nuhh!!

Er det noken antydning til at noke skal skje med deg da?? her er det ingenting..
gikk 12 dager på overtid sist, og det ser ut som eg må belage med på overtid denne gangen også :)
ingen modningsrier eller antydning til slimpropp en gang her...

Skal ikke mye til før jeg blir sliten selv.. blir til og med sliten å får vondt i ryggen av å sitte i stolen, hehe.
 Jeg har hatt en del maserier så jeg håper han velger å komme snart, ingenting hadde vært bedre enn det! Alt er klart

Back
Topp