Sletting om natta..

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Fytti rakkern så ekkelt det er! :/ Våkner opp gjennomvåt hver gang jeg våkner :/ Kjennes jo ut som jeg har feber, fryser og er klam, Flere som sliter med det? Hvor lenge pleier det å vare?

Sent from my iPhone using BV Forum

Fytti rakkern så ekkelt det er! :/ Våkner opp gjennomvåt hver gang jeg våkner :/ Kjennes jo ut som jeg har feber, fryser og er klam, Flere som sliter med det? Hvor lenge pleier det å vare?

Jeg også svetter mye... Håper det gir seg snart ;)

Er vel vann som skal ut av kroppen?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg og svetta som en gris etter fødsel!! Måtte opp å tørke meg! :/ spesielt de to første ukene... Svetter en del ennå nå tre uker etter fødsel, og blir fort svett og varm om dagen og. Men ikke like ille mere heldigvis!! :). Men får tenke på at det er kroppen som kvitter seg med vann og diverse? Så kiloene går ned!!? :) :)

Jeg og svetta som en gris etter fødsel!! Måtte opp å tørke meg! :/ spesielt de to første ukene... Svetter en del ennå nå tre uker etter fødsel, og blir fort svett og varm om dagen og. Men ikke like ille mere heldigvis!! :). Men får tenke på at det er kroppen som kvitter seg med vann og diverse? Så kiloene går ned!!? :) :)
Det var en god tanke! ;)

Svetter veldig masse jeg og.. forferdelig ekkelt!! skikkelig klam når jeg våkner..

Ja, svetter mye, jeg også. Hadde egentlig blitt litt bedre siste uken, men i natt våknet jeg opp KLISS VÅT igjen. Isj!
Men det er nok kroppen som kvitter seg med overflødig væske etter svangerskapet, så det er vel godt for noe :)

slik hadde jeg det sist, og kiloene raste av! Denne gang svetter jeg nesten ikke, og dermed lite vektnedgang også dessverre... så om det er noen trøst for dere, så betyr det vel at mange av kiloene dere la på dere under svangerskapet, var vann, mens mine var/er fett:(

Back
Topp