Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
viss du skal slette den helt må du sende melding til admin så må de gjøre. om ikke kan du endre den og ta bort teskten, men vil jo fortsatt være et tomt "innlegg" der.
de som har quotet dedn blir ikke borte. med mindre admin går inn å sletter de og.
takk :) Har noen her som er arge på meg, for jeg har visst ordlagt meg feil, og de tror jeg mener man bare skal la unger skrike uten å ta de opp.. Ikke helt slik det skulle komme ut, og derfor tenkte jeg det var liksågreit å bare slette det:)
Tidligere var det jo en egen knapp i innleggene som man selv hadde skrevet som het Delete, trykka man på den så ble det innlegget ditt slettet. Men nå er ikke den knappen her, og så den jo senest for et par dager siden [8|]
Men man kan sende PM til moderator, der man f.eks. linker til tråden og skriver at man vil ha slettet de og de innleggene. Om noen quoter det du har skrevet, vil det fortsatt bli stående i tråden.