slettet

Siljemor

Betatt av forumet
slettet

Du kan få det dekket av staten dersom du snakker med legen igjen. En psykolog må skrive under på at dette "hemmer" livet ditt. At dette ødelegger selvtillitten din.

jeg hadde prøvd å snakke med legen igjen.

ORIGINAL: Siljemor

Hei!
Må få ut dagens lille dose tror jeg....
Har verdens vakreste gutt på 3 og et halvt, tiden går så alt for fort :-) Han er blitt så stor alt.
Vel problemet mitt er at jeg aldri helt klart å "bli venn" med den nye kroppen jeg fikk etter svangerskapet. Nå har jeg gått på Xenical 120mg i snart 4 uker og nesten mistet 6 kg, den funker. Men har den magen som jeg ikke klarer å venne meg til, under svangerskapet ble magen så stor at noen av de nederste magemuskelene ble strekt til bristepunktet og aldri ble stramme igjen, noe av de røk også. Pga av dette er operasjon eneste valg for noen gang å ha en "flat" normalmage igjen.
Nå er det snart bikini sesong igjen, har ikke gått i bikini siden jeg var 17 og nå er jeg straks 22. Fikk min sønn når jeg var 18.
Vært hos fastlegen, han mente at Ja dette skulle jeg få hjelp med, videre til kirurgen, som mente at det var "tynt",jeg skal sikkert ha flere barn, sant det, men vet at det ikke blir flere barn her på noen år enda, og vil gjerne kunne gå i bikini og være stolt av kroppen min noen år!
Har mulig operasjon gjennom det offentlige i løpet av 2 år. Gifter meg til sommeren og vil gjerne være "fin" til da. Nå syntes samboeren min selvsagt at jeg er "fin", men jeg føler det ikke selv. Samt brystene, har en b cupog en nesten c cup.
Nå har jeg lurt på å låne opp penger til å ta begge delen, for å slippe å klage og gråte meg gjennom enda en bikini sesong, samt det at jeg endelig får gjort det jeg har ønsket så lenge. Jeg vet med meg selv at hadde jeg vært eller blitt singel ( har ikke planer om det altså) hadde jeg IKKE kledd av meg, eller hatt sex med en annen. Hadde ikke klart! Uff... lei dette her. Håper noen seriøse vil forstå og gi noen ord.
Vil så gjerne sprade i bikinien min til sommeren og føle meg FIN, ikke føle meg sårbar. Og muligheten er der, men er det riktig?
Har vært til konsultasjon og vet sann ca hvordan det ville blitt,og det ville blitt kjempe fint:-)

Takk for tiden din !

gjør det som passer for deg!!! jeg tenker slik at jeg skal ha to barn og om puppa henger og jeg har fått kjøttkake på magen, ja da skal jeg gjøre noe med det. vi er litt heldig i dag, fordi slike ting ikke er så hemmelig lengre, men jeg syns at så lenge en gjør det for seg selv, og ikke overdriver med enorme pupper , holder det til slik som kroppen din er er, ja hvorfor ikke!!!! 

Hvis det er sånn du føler det, må du bare ta det opp med legen din igjen! Mye bedre å gjøre noe med det, enn å føle seg elendig! Masse lykke til[:)]

er ikke helt sikker på dette, men det er vel noe som heter fritt sykehusvalg. det er en større egenandel, men du får velge og kan derfor velge der det er minst kø. mange private har godtkjent dette også.

Back
Topp