slettet

Tippehøne

Flørter med forumet

Siden du sier det er annen farge og i tillegg lukter litt søtt, så kan det høres ut som sopp du har fått. Jeg var på innvendig UL i mars og da sa JM at jeg hadde litt sopp. Ante ikke det engang. 
Tenkte siden du ikke nevner at det klør, men bare merker endring på utfloden. 

Skal ikke sopp klø? Så lenge det ikke er farlig så kan det vel vente til onsdag.. Eller bør jeg fremskynde jordmor timen?

Jeg er sikker på at dette er en soppinfeksjon. Alle symptomene dine stemmer med det.
Soppinfeksjon trenger ikke nødvendigvis å klø. Sopp i ytre kjønnslepper klør ofte, men er infeksjonen i skjeden også så kjenner de fleste ingen kløe.

Tippehøne skrev:
Skal ikke sopp klø? Så lenge det ikke er farlig så kan det vel vente til onsdag.. Eller bør jeg fremskynde jordmor timen?

Nei, det er bare et symptom som kan oppstå :)

Tror det er sopp du har. Er i uke 22 selv, og har fått sopp. Ikke mange symptomer på det, kun litt klumpete hvit utflod og lukter litt rart litt innimellom. Kjøpt canesten stikkpille og krem. Prøv det ut :) Hvis det er like ille om 3 dager ville jeg gått til lege.

Fikk beskjed om at vi jenter som er gravide skal ligge og lufte oss 2 ganger hver dag. Jeg har masse utflod, men ikke sopp. Og det var bra og lufte, så fikk far ta evnt andre ungerne når man lå og lufta.

Back
Topp