slettet

skal 13 mars så blir vel når jeg er 18 uker på vei. lenge å vente til uke 21 ja. sist var jeg i uke 20.

Skal 9 mars, da er jeg 17+6 :) Synes du skal ringe å mase deg til ny time uke 21 er for sent, det er i tidspunktet 17-19 uker de kan måle termin best, det er derfor det er så viktig å ha ordinær ul innenfor det tidspunktet.

Skal 7mars, da er jeg 18+4

19,5 her

Uke 19..

Jeg fikk først innkalling i uke 23 på Ullevål, det var i seneste laget syntes jeg. Ringte og fikk flyttet det til uke 20.  Er kjedelig å vente så lenge, men ring for å klage! Kanskje får du en tidligere date=)

Er 18+6 når jeg skal på UL. Ville gjerne hatt tidligere, men trøster meg med at da blir tida kortere etter UL :)

18+3 her .... har vert rundt det samme de andre gangene også :)
Har heller ikke hørt hjertelyden enda!! men jeg er 13 uker på tirsdag da så! Jeg er vell en av dem siste her inne??

Her skal vi på ordinær UL den 22. mars, så da er jeg drøyt 18 uker. :)

Uke 20+1

8 mars, er da 18+6 uker på vei.

07 mars. da er jeg 19 + 1 :)

Skal til jordmor igjen 2. Mars (Uke 16) for å høre hjertelyd, hun mente det måtte være stas så det ikke skulle bli så lenge å vente på ultralyd. Så blir det UL den 20. Mars, da er jeg 18+4 :-) Syntes det hørtes veldig lenge ut å vente til uke 21 altså..

Back
Topp