hansine_ Glad i forumet 20 Apr 2007 #2 huff da... kan jo godt henn at d e førandra sæ men æ trur ikje æ hadde latt ho hadd min onge aleina nei..
huff da... kan jo godt henn at d e førandra sæ men æ trur ikje æ hadde latt ho hadd min onge aleina nei..
L lille vims Elsker forumet 20 Apr 2007 #6 oiiii, ærlig, hadde jeg visst sånt om min svigermor, hadde hun nok ikek fått passe min unge alene..
Dama Gift med forumet 20 Apr 2007 #7 heeh, nei det hadde hun ikke fått. Meld henne på et kurs for å mestre sinnet sitt i stedet, hvis hun innrømmer selv å slite med enormt sinne..
heeh, nei det hadde hun ikke fått. Meld henne på et kurs for å mestre sinnet sitt i stedet, hvis hun innrømmer selv å slite med enormt sinne..
SnoopyCat Glad i forumet 20 Apr 2007 #8 ORIGINAL: mammantilbebisensin Hadde ikke latt henne passe mitt barn nei[;)]
L Linni Forumet er livet VIP 20 Apr 2007 #9 Beklage men jeg hadde ikke latt henne passe mine unger [&:]
x1xSchmoopy Forumet er livet 20 Apr 2007 #10 Etter at hun sparkt valpen, hadde jeg aldri latt hun passet ungen min jeg da. Hadde ikke trengt det brevet en gang for å komme til den konklusjonen...
Etter at hun sparkt valpen, hadde jeg aldri latt hun passet ungen min jeg da. Hadde ikke trengt det brevet en gang for å komme til den konklusjonen...