slettet!

SillyDilly

Forumet er livet
.....

dette hørtes ikke særlig hyggelig ut akkurat. er desverre noen svigermonstre rundt omkring....

Hørtes veeeldig trasig og slitsomt ut[:o] Jeg hadde også blitt sur, og jeg hadde definitivt ikke årket å ha henne med på UL[8|] Håper det ordner seg, har dessverre ikke noe råd å komme med, men en stooor klem Håper dere finner ut at det[:)]

Takk jenter - er ikke helt min dag i dag, men deilig å få blåst ut litt her inne! Jeg kjenner jeg er veldig lei meg nå, og sambo er flink til å komme bort og kysse på meg, og forsikre meg om at han ikke føler det sånn!

Jeg gleder meg jo IKKE til ul i det hele tatt på torsdag, og har mest lyst til å avlyse! Hun spurte om vi kunne komme på middag på søndag, og sambo sa ja, men har ikke lyst til det heller! Nå orker jeg ikke mer, hun skal IKEK få lov til å komme å få meg til å føle meg så liten fordi hun ikke vandt med at folk snakekr til hverandre! Hun skulle bare visst hvor mye jeg har gått igjennom med sønnen hennes!

DEtte stikker jo litt ekstra for hun ville ikke at vi skulle bli sammen igjen etter oppholdet vårt på 8 mnd - hun gråt da vi ble sammen igjen fordi hun var så redd for at jeg skulle "ødelegge sambo" JEG HAR ALDRI i mitt liv møtt en person som ikke liker meg, og mener jeg er destruktiv - nå begynner jeg snart å tro på det![&o]

ORIGINAL: lillemor87

Hørtes veeeldig trasig og slitsomt ut[:o] Jeg hadde også blitt sur, og jeg hadde definitivt ikke årket å ha henne med på UL[8|] Håper det ordner seg, har dessverre ikke noe råd å komme med, men en stooor klem Håper dere finner ut at det[:)]

Må nok signere denne!

Signere den hær :)
ORIGINAL: lillemor87

[&o][&o] Skjønner godt du er lei deg! Og forstår veldig godt at du ikke har lyst til å dra på ultralyd med henne.. Synes du skal ta en skikkelig prat med samboer om hvor lei deg du er og hvilke følelser du sitter med, slik at han kanskje kan "hjelpe" deg litt mer når han prater med moren sin. Evt kanskje du kan ta en skikkelig prat med moren selv.. Jeg vet ikke. sender det uansett en god klem, og ikke gi opp!!

Jeg ville nok ha snakket med svigermor om dette.
IKKE minst det med hundene! Vist en av de i det hele tatt har glefset etter sønnen din, hadde jeg klikket totalt dersom den hunden gikk løs i samme rom som mitt barn f.eks!!
Har opplevd det samme med en av hundene til foreldrene mine. Den hunden har ingenting i mot barn, men lillegutt her satt rett og slett litt i veien når han glefset etter han, men han traff heldigivs ikke. Jeg er veldig tålmodig ovenfor dyr og barn. Alså, dyr kan ikke si ifra med ord. Kun med kroppspråk. Og når en unge kommer for nær, og såklart ikke kan lese disse kroppspråkene, går det ofte galt. Og alle skylder på hunden! Selv om det faktisk ikke er dens feil.
Men uansett...den hunden til mamma og de, er ALLTID i bur når vi er på besøk med lillegutt.[:)]
Det har de bare med å respektere. Enten det eller så kommer vi ikke på besøk til de!

Huff da, hørtes driiiiiiit ut! Og utrolig frustrerende! For det første... (til eventuelt neste gang) bør du si til sambo at han ikke skal sette deg i et så dårlig lys, når vet han at moren er litt på hugget etter å fange opp slike ting. For det andre burde kanskje du sagt noe til henne selv om hva du synes om hvordan hun har oppført seg og det hun sa? For sambo blir jo et ekstra ledd som samtalen må gå igjennom. Hvis du skjønner? Pluss at det blir bare bitterhet og dritt når det blir sånn!
Men hva i alle dager har HUN med å uttale seg om forholdet deres? Hun bør jo ha såpass tiltro til sin egen sønn at hun vet han kun nøyer seg med det beste:) Han har vel ikke bedt om hennes mening?
Pluss.. Du er gravid. Bare det er en grunn til at hun ikke burdee uttale seg. Snakk om ekstra belastning i svangerskapet. Hun skal være med å varte deg opp og være forståelsesfull. Ikke hakke på deg. Kjenner jeg ble litt revet med her nå.

Men fader, vet akkurat følelse du har. Var igjennom en runde med svigermor for ett år siden. Endte med at JEG måttte si at nå var det nok, og at hun kunne ikke holde på sånn.Prøvde å sette henne inn i min situasjon og da forstod hun ting litt bedre. Nå er alt bra![:D]

Uff, hørtes ikke noe gøy ut. Jeg tror du har rett i at han trenger at du snakker litt strengt til han sånn at han blir med på ting. Bare stå på ditt og ikke bry deg så mye om det svigermor sier. Du virker sterk, så dette klarer du! Selv om det er vanskelig, prøv å få han til å skjønne at DERE er en familie og uansett hva mora hans sier er det DEG han skal høre på og bry seg om. Håper dette ordner seg og at du ikke er lei deg så mye lenger! Trøsteklem!

Takk for fine råd og ord jenter! Har snakket mye med sambo om dette i dag, og han er så nydelig om det, og støtter graviden sin

Vet ikke om jeg skal ta det opp med moren hans enda, men får nesten bare se på torsdag hvordan ting "utspiller" seg - jeg vil uansett ikke ødelegge ultralyden med sånne ekkelheter - skal jo tross alt se den lille tulla mi jo[:)][:)]

Back
Topp