*slettet post*

Jeg ser hva du mener, men dette ser ut som skygger. Men ville prøvd en anna test om noen dager bare for å være sikker på at du ikke er gravid mtp pstaven :)

Ellers veit jeg ikke hvordan pstaven fungerer.. mister man mens? Eller hvilke hormoner er det i den?

Ser desverre ingenting

Hvis du har p-stav er det så godt som umulig å bli gravid :) Jeg hadde p-stav inntil nov. 2016 og bekymret meg for graviditet en gang ila. perioden jeg hadde den. Gikk til lege og ble testet, og legen sa at det er supersjelden, nesten umulig, at man blir gravid med p-stav. Hvis du i tillegg er 10 dager sen ift. mensen, er det jo også typisk p-stav med blødningsforstyrrelser og forsinkelser...

Hvis du har p-stav er det så godt som umulig å bli gravid :) Jeg hadde p-stav inntil nov. 2016 og bekymret meg for graviditet en gang ila. perioden jeg hadde den. Gikk til lege og ble testet, og legen sa at det er supersjelden, nesten umulig, at man blir gravid med p-stav. Hvis du i tillegg er 10 dager sen ift. mensen, er det jo også typisk p-stav med blødningsforstyrrelser og forsinkelser...

Jeg har hatt regelmessig mensen i snart 1 år.
Ingen prevensjon er 100% sikker så er mulig å bli gravid på alt [emoji1]

Back
Topp