Slettes ikke verst

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Å få med seg soloppgangen, eller å ha satt på en klesvask før klokka er 05:30.
Én time søvn ble det i natt. Det er ny rekord, det. Skulle bare ønske at det hadde vært rekord i at de sover lenge i stedet..

* okt08 og jan13 <3 *

Å få med seg soloppgangen, eller å ha satt på en klesvask før klokka er 05:30.
Én time søvn ble det i natt. Det er ny rekord, det. Skulle bare ønske at det hadde vært rekord i at de sover lenge i stedet..

* okt08 og jan13 <3 *
Sprekt! ;)

Håper du får anledning til å duppe av litt i løpet av dagen. :)

Jeg er stuptrøtt. Hun lille var mellom 3-6. Og nå våken igjen...varmen tar jo knekken på oss alle. Sovingen blir jo helt forstyrret.

Sprekt! ;)

Håper du får anledning til å duppe av litt i løpet av dagen. :)

Jeg er stuptrøtt. Hun lille var mellom 3-6. Og nå våken igjen...varmen tar jo knekken på oss alle. Sovingen blir jo helt forstyrret.
Prøvde å legge meg på sofaen når minsten la seg i sted, men hver gang jeg var på vei inn i drømmeland begynte største å skravle. :confused:
Er det stygt å si at man gleder seg til varmen forsvinner?
* okt08 og jan13 <3 *

Her er det sol og 19 grader allerede,solen kommer nok til Stavanger solo85, hehe. Bor to timer fra Stavanger:)
På andre sida av landet også. Sist jeg sjekka var det 23 grader. Så da rømmer vi til hytta i dag og håper på kjøligere netter i fjellet.:D

* okt08 og jan13 <3 *

Her er det sol og 19 grader allerede,solen kommer nok til Stavanger solo85, hehe. Bor to timer fra Stavanger:)
Hihi sol her på sørsiden også, bare stavanger-sandnes-ålgård som har overskyet og småregnskyer :P får satse på det skinner opp!

Gleder meg til varmen forsvinner jeg og, fælt å si det, men skal bli godt når det blir litt kjøligere og vi får sovet bedre! :)

*Emma020213*
*fra app'n*

Back
Topp