Slette meg fra terminlista

*Newbeginning*

Elsker forumet
Lurer på om det bare er å slette meg fra terminlista her..
Får bare negative tester, så den jeg tok var nok falsk..
Symptomene er nesten borte så da er det bare å vente på TR virker det som..
virker som at syklusen er på bærtur så aner ikke hva som skjer med kroppen min..
 
Lurer på om det bare er å slette meg fra terminlista her..
Får bare negative tester, så den jeg tok var nok falsk..
Symptomene er nesten borte så da er det bare å vente på TR virker det som..
virker som at syklusen er på bærtur så aner ikke hva som skjer med kroppen min..
Å så trist å høre :(
 
Verden synker litt sammen, men får ikke gjort no.. vil ikke bygge meg forventninger igjen..
Den testen du tok tok jeg forrige mnd med lignende strek, og var ikke gravid da, de viser visst veldig ofte skyggestreker så ville holdt meg unna de neste gang. Skjønner godt hva du mener, går nå og håper på god stigning på testene, hadde en test i går som var skummelt svak :(
 
Den testen du tok tok jeg forrige mnd med lignende strek, og var ikke gravid da, de viser visst veldig ofte skyggestreker så ville holdt meg unna de neste gang. Skjønner godt hva du mener, går nå og håper på god stigning på testene, hadde en test i går som var skummelt svak :(

Uff, det er ikke mye moro altså[emoji45]
Kjenner at clearblue tester generelt holder jeg meg unna i en periode.. har kjøpt inn strimler som jeg kan begynne med hvis TR kunne kommet og gjort seg ferdig.. aner brått ikke når den vil komme..

Håper virkelig strekene dine blir sterkere.. føler med deg[emoji173]
 
Back
Topp