Slette en tråd

vet ikke :S

Hehe :P Ser bare at det går an å redigere det man har skrevet (fjerner teksten), men skulle gjerne ha slettet en hel tråd :)

Melder den til admin tror jeg? :) Så sletter hun....

Det er lettere sagt enn gjort.. Jeg sendte spørsmål om å få slettet en tråd, men fikk beskjed om at så lenge den ikke brøt forumsreglene så ble den ikke slettet, og jeg burde tenke over hva jeg lå ut på nett..(!) så du får bare redigere den..

Det er lettere sagt enn gjort.. Jeg sendte spørsmål om å få slettet en tråd, men fikk beskjed om at så lenge den ikke brøt forumsreglene så ble den ikke slettet, og jeg burde tenke over hva jeg lå ut på nett..(!) så du får bare redigere den..

Haha! What? Er det latskapen lenge leve eller? :P Da burde vi jo få en knapp der vi kan ta bort innlegget selv!

Jøss!! Syns den var litt på kanten jeg..
Da skjønner jeg hvor det er så mange som ikke skriver tråder. Kanskje hvis disse reglene ble endret så ville flere ha kunnet skrive. Det er jo så mange som kjenner noen på babyverden, og mange som snoker på vennene sine, så da ville det vært greit å kunne slette spor etter seg :)

Har tatt dette opp på V.I.P siden og de har ingen planer om å endre reglene.. Man måtte heller ha nettvett. Håpløst

Back
Topp