Slet du med strøm regninga i vinter?

lanoliten

Elsker forumet
Ble litt insp, av God morgen Norge i dag...

Var det en tøff regning å betale for deg ?

Nei, absolutt ikke. Men det er kjipe penger allikevel, for jeg kunne gjerne brukt de på noe helt annet[:D]

Gikk veldig greit fordi samboern har fått masse overtidsjobbing i år.

Ikke akkurat slet må jeg si... jeg har månedsregning som havner på ca 750,- så funker gull det[:D]

Jepp..
Å ligger litt etter.
Menne så hadde vi vært kleine på å lese av målerstanden også da.
Så når vi endelig gjorde det så ble det en gangke høy sum.
Men får betalt den helt ned denne mnd [:)]

ORIGINAL: Looney

Nei, absolutt ikke. Men det er kjipe penger allikevel, for jeg kunne gjerne brukt de på noe helt annet[:D]

nei det gikk greit.. men tjener ikke godt da[8D] vi er heldige å har strømmen inn i leia.. så vi betaler bare rest summen om vi har betalt inn for lite på ett år

ORIGINAL: Looney

trykket på nei gikk helt greit, tjener godt.

Selv om sistnevnte ikke helt stemmer, da vi i huset har en inntekt og en student, høyt huslån, billån og studielån så nei pengene vokser ikke på trær akkurat... Men vi klarte de høye regningene greit, ble aldri hengende etter[:)]

Ja, og vi ligger litt etter. Januar og februar er veldig dårlige lønningsmåneder, så da er det ekstra trangt. Men vi får det til på et vis.

ja,og ligger litt etter! [&o]

Vet ikke helt hva jeg skulle svare, det var en jævlig sur regning for det er syke priser[:'(] men klarte fint å betale den da, men tjener ikke kjempe godt fordet da[8D] det som gjør det ekstra surt er at de kommer sammen med kom.avg og nå i mars med veiskatten[8|]

Nei slet ikke, den høyeste var ikke så høy syns eg[:)] 3500 var den høyeste på[:)]
Men for å si det sånt så var det ikke jeg som betalte den da [X(]

Ikke strøm regninga, det vet jeg ikke hva er, men strømregninga var det litt verre med ja. Den var på 4500, så vi måtte dele opp. Hele er betalt nå. [:)]

Nei, fikk da betalt den, mebn måtte tømme regningskontoen, så vi sliter mer nå.
Overskuddet til de høye regningene som kommer fremover er vekke.
*nevner 13.000 i strømregning*[:'(]

Fikk regning på nesten 13 000 vi! Har penger til å betale den, men jammen er det dyrt! I fjor var den 18 000.

ORIGINAL: Chuma

Fikk regning på nesten 13 000 vi! Har penger til å betale den, men jammen er det dyrt! I fjor var den 18 000.

hvordan klarer dere det da? [:o] å få så høye regninger altså..

ORIGINAL: 3xS

ORIGINAL: Chuma

hvordan klarer dere det da? [:o] å få så høye regninger altså..

Fikk 13 vi og, og nå kommer vi til å ende på rundt 10.
Bor man i Trøndelag så har man tredoble priser i forhold til resten av landet.
Legger man til at det er igjen 2 vegger å etterisolere og ingen ekstra penger å kjøpe varmepumpe for så blei det sånn[:'(]

betaler ikke strøm..

Back
Topp