Slengt meg på sofaen

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Med opptak av dagens Fødeavdelingen episode på tv, mens jeg knasker vårruller! Ja- litt av en lunsj, men det var DET jeg hadde lyst på!

Hva gjør du i dag?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Den episoden er så SINNSYKT fin!
Lasta den ned, så hadde sett den før... men den episoden var vakker ♥
Kos deg med episoden!

Selv skulle jeg slappe av, men fikk beskjed av typen at jeg skulle sortere ferdig klesskapet :confused:
(Ja, jeg begynte, men gikk lei - og slik har det stått siden helga: alle klær flyter på hele soverommet mens skapet står tomt...
Meeeen... han kommer hjem kl 19, så kan sitte parkert foran bv og gjøre lite litt lenger ;)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Den episoden er så SINNSYKT fin!
Lasta den ned, så hadde sett den før... men den episoden var vakker ♥
Kos deg med episoden!

Selv skulle jeg slappe av, men fikk beskjed av typen at jeg skulle sortere ferdig klesskapet :confused:
(Ja, jeg begynte, men gikk lei - og slik har det stått siden helga: alle klær flyter på hele soverommet mens skapet står tomt...
Meeeen... han kommer hjem kl 19, så kan sitte parkert foran bv og gjøre lite litt lenger ;)

Ja den er fin, har vist sett den før jeg å, men ser den gjerne igjen!

Kanskje vi skal gjøre som Amahel og vaske og rydde- så blir det kanskje beny i morgen? Hun holdt vist på i hele i hår- og i dag- fødsel;)

Ja den er fin, har vist sett den før jeg å, men ser den gjerne igjen!

Kanskje vi skal gjøre som Amahel og vaske og rydde- så blir det kanskje beny i morgen? Hun holdt vist på i hele i hår- og i dag- fødsel;)

Følte nå jeg sprang i hele går jeg. Resulterte i modningstegn (håper jeg), men tror jeg må se langt etter fødsel...har jo 18 dager igjen til termin...
Ikke er jeg utålmodig heller, så vil heller gi føde-tegn til dere som har termin rett rundt hjørnet...

Det var snilt av deg å tenke på oss med litt kortere til termin...

Her ble det en halv dag på jobb før ammegruppe på helsestasjonen. Handla etterpå, og når jeg kom hjem gikk lufta litt ut av ballongen. Kjedelig at det er så lite som skal til før man blir sliten om dagen...

Men nå har jeg tatt fram stoff og saks - har klipt stoff til babynest og en forklekjole (gave). Tror ikke jeg gidder ta fram symaskina i dag, men får i alle fall klippet stoffet ;-)

Back
Topp