Slenger meg på August :D

Lillepingvin30

Andre møte med forumet
Hei.
var her inne på babyverden for 9 årsinden, prøve meg på det igjen.
Mange gode tips og fin lesning her inne. :)
Jeg har da nettopp funnet ut at jeg er gravid, ikke så langt på vei enda.
Opplevde i August i år og miste vår lille jente, Amine er hennes navn i morsliv 23 uker gammel, som vi fikk gravlagt sammen med sin tante som ble 18 år og døde i august 2017.
Er noe med denne mnd føler jeg.
Har vært en utrolig tøff periode for oss, men kommer oss igjennom det med støtte fra familie og venner.
Men kjenner at denne graviditeten er veldig annerledes fra sist..går bare i bekymringer og litt glede når man tør.
håper det går vår vei denne gangen :Heartred

Husker ikke helt hvordan denne siden fungerer, men finner vel ut av det etterhvert :shy:
 
Så koselig at du blir med her:happy:forstår godt at denne mnd. blir og er spesiell for dere, men håper spiren holder helt i mål denne gang:Heartredregner med dere får god oppfølging denne gangen?
 
tusen takk :Heartred Det håper vi også.

et spm, hvordan får man fjernet tidligere graviditeter...står jeg er 38 uker på vei..har vist registrert meg tidligere. men får ikke fjernet det:)
 
Beklager, men det vet jeg ikke. Kanskje du kan spørre forumansvarlig Tamara eller søke i søkefeltet om hvordan du gjør det?:happy:
 
Velkommen hit :greet025
Leit at du har opplevd så mye vondt på kort tid.. håper virkelig alt går bra denne gang med lille spiren :Heartred
 
Velkomen skal du være :Heartred
 
hei og velkommen :happy:
 
Back
Topp