Slenger meg med på dette forumet :)

PrøveLykken

Liker dette forumet
Hei hei, alle sammen :)
Jeg slenger meg med her jeg.
Er idag 8+0, og har masse symptomer.

Jeg ble sykemeldt fra 29, Januar og er sykemeldt frem til 28, Februar pga kvalme og oppkast.
Har også fått kvalmestillende, som jeg helst ikke vil ta, men har ikke noe annet valg "/

Kvalmen begynte allerede i uke 5, og jeg kastet opp konstant i en hel uke. Jeg gikk ned 10 kilo og klarte ikke en gang holde på vannet jeg drakk. Da ble jeg sykemeldt og fikk pillene. Nå går det bedre, (hvis jeg bruker pillene) og maten holder seg lenger i magen :)
Er små kvalm, men i perioder flyr jeg på do. Det er veldig slitsomt å jeg håper virkelig jeg snart slipper dette.

Ellers er det bare fryd, magen begynner å titte så vidt det er frem :) Super koselig !
Jeg har også bestilt tidlig ul, pga stor sjanse for tvillinger. *spent*

Velkommen så masse til deg :) Jeg er 7+4 i dag og har det på samme måten med sykmelding, vekttap, kvalmestillende og generell dårlig form... Hold ut så godt du kan, føler med deg :) :)

Tja, liiiiten antydning kanskje ( å mest på kvelden) Men jeg er veldig skrinn fra før kan du si, samt noe vekttap så magen kommer vel etterhvert ;) Gleder meg til den kommer :)

Jeg er enormt oppblåst :)
Ja, det er mye å glede seg til fremover nå :D
Krysser fingrene for at alt går som det skal med oss begge !

Gratulerer og velkommen;)

Gratulerer og velkommen inn hos oss! :)
Når skal du på tidlig ul? Spennende å høre om det er mer enn en der inne siden du er så dårlig som du er ;)

Velkommen! :D

Gratulerer og velkommen hit :) Blir spennende å se om du har to små i magen da!

Velkommen hit!

Nå spør jeg kanskje dumt.... men er det større "fare" for tvillinger hvis man er i veldig dårlig form?

Velkommen hit!

Nå spør jeg kanskje dumt.... men er det større "fare" for tvillinger hvis man er i veldig dårlig form?

Det er jeg ikke helt sikker på. Men etter det jeg har hørt kan man bli mer dårlig hvis det er flere.
Men det er så forskjellig fra svangerskap til svangerskap, så det er ikke godt og si :) Men grunnen til at jeg har stor sjanse for tvillinger er at det er mye av det i familien. Og samboeren min er også tvilling

Back
Topp