Slenger meg med jeg også

HåpefullTrønder

Glad i forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Endelig ble det positiv test igjen etter SA i uke 6 og 9, to kjemiske og 8 måneder prøving!! Brukte slimløsende hostesaft fra menstruasjon til eggløsning og gjorde yoga hver morgen, mon tro om det var det som gjorde susen? Positiv test i dag både på apotek1-test og digital 12dpo :Heartred:Heartred

Da blir det termin 4.desember på bursdagen til min mor :joyful: Krysser fingre og tær og alt som er!
 
Så godt å se at det er en liten spire igjen <3 Krysser alt for at den sitter for dere!
 
Jeg var også i augustgruppa, men hadde en MA på nyåret.. Sniker meg forsiktig inn her etter positiv test i dag, så får vi se hvor langt det går denne gangen:)
 
Endelig ble det positiv test igjen etter SA i uke 6 og 9, to kjemiske og 8 måneder prøving!! Brukte slimløsende hostesaft fra menstruasjon til eggløsning og gjorde yoga hver morgen, mon tro om det var det som gjorde susen? Positiv test i dag både på apotek1-test og digital 12dpo :Heartred:Heartred

Da blir det termin 4.desember på bursdagen til min mor :joyful: Krysser fingre og tær og alt som er!


Gratulerer så mye! :smiley-bounce012
Håper jeg kan joine i denne termingruppa veldig snart. Får vite svaret neste uke (kommer garantert til å teste før men, hihi..)
 
Det er så rart å tenke på at jeg også var i augustgruppa sammen med dere :joyful: Dere er vel rundt 30uker på vei nå?

Jeg har termin 19. August og er 19+2 idag! Så ikke så langt enda, heldigvis! Jeg blir så glad når jeg titter rundt i senere termingrupper og finner dere som vi mistet i løpet <3
 
Jeg har termin 19. August og er 19+2 idag! Så ikke så langt enda, heldigvis! Jeg blir så glad når jeg titter rundt i senere termingrupper og finner dere som vi mistet i løpet <3
Så hyggelig! Jeg hadde glemt å melde meg ut av liberoklubben og fikk melding for et par dager siden «Du er i uke 30!» Der var litt surt, men nå er alle innmeldinger og apper registrert på nytt :Heartblue Masse lykke til med resten av svangerskapet!:Heartpink
 
Back
Topp